Hallo! Na de wedstrijd van Nederland tegen Japan had ik een idee gekregen voor een nieuw verhaal, een voetbal verhaal. Onderhand zijn er vele, en daarom wil ik aan jullie vragen wat jullie van mijn idee vinden, aangezien ik het natuurlijk origineel wil houden en me afvraag of überhaupt iemand het zou lezen!
Mijn vragen aan jullie zijn;
1. Doen of Niet Doen?:
2. Vinden jullie de titel goed: The Lions and the Red Sun:
3. Zou je het lezen?:
4. Wie moet haar broer zijn?:
5. Welke lid van het Nederlands elftal moet ze aan gekoppeld worden volgens haar broer?:
6. Welke lid van het Japanse elftal moet ze uiteindelijk mee krijgen?:
Hij is er~! Ik heb besloten om het toch te doen.
The Lions & the Red Sun
Misericordia "Missy" Sneijder heeft nooit veel verstand gehad van voetbal. Haar stief broer, Wesley Sneijder, is een top speler en heeft haar het vaak genoeg proberen te leren, ze hebben een goede band en Wesley is er altijd voor haar. Maar dit jaar is de Wereldkampioenschap, en Missy mag met Wesley en de jongens mee naar Zuid Afrika zodat ze daar haar stief broer kan aanmoedigen.
Wesley heeft altijd geprobeerd Missy aan een van de top voetballers van Nederland te koppelen, en het lijkt bijna te werken, maar lot slaat om zodra Missy de voetballers van Japan ontmoet. Wesley vindt het vreselijk dat ze zo graag met de mannen van Japan omgaat, en probeert haar aan een van de Nederlanders te koppelen.
Ibrahim Afellay, Rafael van der Vaart & Robin van Persie zijn de 3 jongens die Wesley haar aan wilt koppelen.
Wat zal er uiteindelijk gebeuren? Zal Missy met een van de Nederlanders ervandoor gaan, zodat ze haar stiefbroer een plezier kan doen? Of zal ze toch haar hart volgen en een van de mannen van Japan kiezen? En wat zal er gebeuren als ze toch een van de mannen van Japan kiest?
De mannen van Japan die zij ziet zitten zijn Atsuto Uchida, Eiji Kawashima, Keiji Tamada & Keisuke Honda.
Zal er voor eeuwig een ruzie tussen Japan en Nederland blijven? Of zal er iets gebeuren, waardoor hun levens allemaal veranderen...
Klik hier voor verhaal
[ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 19:04 ]