• Om een cover te kiezen. Ik heb de volgende gemaakt:




    The story: Het speelt zich af in het tijdperk van de ridders en kastelen. Morrigan word al 18, ze moet een man kiezen om over het grote England te kunnen regeren. Op haar verjaardag heeft haar goede vader verschillende, belangrijke gasten uitgenodigd, waaronder de MacLirs uit Schotland. Maar ze blijken niet te zijn wat Morrigan dacht.


    Your make-up is terrible

    Cover 1 ;p


    "I shut my eyes in order to see.'

    2.
    In zo'n verhaal moet je echt laten zien op de cover dat het in dat tijdperk afspeelt.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 15:52 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Beide mooi.xd
    Doe maar 1.(:


    everything, in time

    1


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vind de eerste het mooist, maar er is 1 ding dat me eraan stoort: als je naar de afbeelding kijkt zie je een soort van zachte mysterieuze aanraking/sfeer maar de witte letters daarintegen zijn weer erg hard en overheersend. Misschien is het een idee om ze wat transparanter te maken of een donkerder tint letter te nemen. Ik weet niet hoe het uit zal pakken, aangezien ik geen pro met covers ben, maar misschien kan het helpen (krul)


    No growth of the heart is ever a waste

    1


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    De eerste is het mooist


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    1

    2.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Volksfeind schreef:
    Ik vind de eerste het mooist, maar er is 1 ding dat me eraan stoort: als je naar de afbeelding kijkt zie je een soort van zachte mysterieuze aanraking/sfeer maar de witte letters daarintegen zijn weer erg hard en overheersend. Misschien is het een idee om ze wat transparanter te maken of een donkerder tint letter te nemen. Ik weet niet hoe het uit zal pakken, aangezien ik geen pro met covers ben, maar misschien kan het helpen (krul)


    Smiling but close to tears.

    Coldplay schreef:
    1


    None but ourselves can free our minds.

    1


    Life is hard and then we die

    2


    -

    Cover 2.


    Stay calm and be a directioner.

    1e vind ik het mooist, maar die laat niet echt zien dat het over dat tijdperk gaat, maar over een jongen en een meisje die verliefd zijn, zeg maar.(krul)
    Ik zou 2 doen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?