• Ghehe :3, iedereen is benieuwd wat ik nu ga vertellen. -houd jullie wel heel lang in spanning-

    .. maar, het was weer helemaal geweldig. Stond op de voorste rij van het veld, voor ons stonden nog 3 rijen, van mensen in een dwanghekgeinproviseerd ding maar die waren vip ofzo. Ik had er geen idee van dat dat ook al kon op een gratis festival, stelletje sanikerds :Y).

    Natuurlijk zoals normaal heel hard meegezongen, gedanst en ontzettend veel gelacht. Omdat het eigenlijk ook maar allemaal een zooitje ongegregeld is daar op het podium. Sakias was een beetje ziek, wat ik wel ontzettend zielig vond.

    En even denken, wat heb ik nog meer te vertellen.. Oja, alweer kreeg ik zowat opzettelijk een drumstok tegen mijn harses aan. (krul) En voor de rest heb ik het heel leuk gehad.

    Oja, de vete tussen mij en Larissa is eindelijk voorbij (yeah)_O_ -helemaal blij is-. Verder heb ik nog iemand van Quizlet gezien (soundsoldier) en dat was het zo ongeveer wel.

    Wie was er ook, zoja vond het leuk/niet leuk en heb je Nena nog gezien?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik kon/mocht niet naar Parkpop, maar twee vriendinnen gingen wel, en die zeiden dat het leuk was c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Jup, gezien! Het was awesome natuurlijk. Ik heb zowat de hele tijd mee staan springen en miljoenen foto's maken. Het was echt leuk ondanks een paar rare gozers :Y)

    Ga volgend jaar weer (krul)

    @Carass oe dat is wel jammer :\

    @Opium Gheheh ja ik ook, ik was zowat de enigste. Om mij heen stonden ze allemaal stil, zoals altijd. Hahah.

    @Mezelf, wtf heb ik nu serieus gelacht geschreven. Ik geef de moeheid maar de schuld (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    ik dacht al, gelacht? o.Ô x'D

    Leuk dat het zo tof was! En wat vet dat eindelijk die ruzie tussen jou en Larissa voorbij is. Hoe komt dat?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    jongen, ik hbe haar maar heel even gezien., ;x
    want we gingen er pas op 7 uur heen odmat iedereen beweerde dat het safonds tog pas gezellig was.
    helaas zijn we verdwaalt en hebben we meer als 2 en een half uur gefiets omdat cotroleurs ons 3x de verkeerde kant uit stuurden ><
    dus ik kwam bij de laatste paar nummers pas het veld op huppelen., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat klinkt leuk, maar ik ben jammer genoeg niet gegaan Belg (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vraag me af hoeveel keer je haar al zag? 8D

    Yay, ik ben ook geweest :33
    Ik was samen met 1 vriendin, maar ze moest al voor het eten thuiszijn, -vraag me niet waarom- dus ik heb Nena & de anderen na half 6 niet gezien :x
    Wel jammer, ik hoop dat ze volgend jaar wel langer mag blijven :3


    wth.

    VersaEmerge schreef:
    Ik vraag me af hoeveel keer je haar al zag? 8D
    Dit was de 3e keer (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    BLIND schreef:
    ik dacht al, gelacht? o.Ô x'D

    Leuk dat het zo tof was! En wat vet dat eindelijk die ruzie tussen jou en Larissa voorbij is. Hoe komt dat?
    Ik heb de vorige keer een heel lang gesprek met Sakias gehad na het concert -wat we sliepen in hetzelfde hotel- en uiteindelijk heeft hij gezegd dat Larissa nou mee zou komen, dat we het konden uitpraten. Maar Larissa was ziek, daarom was ze niet mee. Maar.. alsnog had ze via Sakias haar excuses aangeboden (krul)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 10:05 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Baboon schreef:
    jongen, ik hbe haar maar heel even gezien., ;x
    want we gingen er pas op 7 uur heen odmat iedereen beweerde dat het safonds tog pas gezellig was.
    helaas zijn we verdwaalt en hebben we meer als 2 en een half uur gefiets omdat cotroleurs ons 3x de verkeerde kant uit stuurden ><
    dus ik kwam bij de laatste paar nummers pas het veld op huppelen., ;x
    Hmm, das wel minder :/


    Wie du mir, so ich dir.

    Goedenmorgen :'D! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad _O_ Ik was er niet bij, maar in mijn gedachten wel.. Lolol x]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat fijn dat dat tussen jou en Larissa nu over is! (:
    Goed om te horen dat je het zo leuk had :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hoeveel keer heb jij Nena nu al wel niet gezien? :'D Ik ben blij voor jou dat het weer zo leuk was. xx


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zou gaan, en ik had er echt veel zin in. Alleen iedereen haakte af when the moment was there. Ik kon moeilijk in m'n eentje gaan. >< Had er wel de pest in :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?