• Jha, dat kreeg ik bijna vandaag. Ik wou een sms versturen en dat ging niet. Er kwam steeds op service tijdelijk niet beschikbaar En het gin dus al de hele dag niet.

    Bij een van mijn vorige gsm's had ik er eentje gehad waarmee ik niet meer kon sms'n of bellen. (dat antenne ding was toen stuk). Dus ik raakte in paniek omdat ik dacht dat ik het weer had. En vooral omdat het dus bij mijn zus wel ging om te sms'n en als ik mijn sim-kaart in mijn oude gsm het ook ging.

    Uiteindelijk heb ik het nog eens bij mijn gewone gsm geprobeerd en lukte het toen wel. M'n sim kaart was gewoon iets opzij geschoven waardoor het waarschijnlijk eerst niet lukte.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 23:40 ]

    Waarom krijg je een hartaanval als je niet kan smsen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Paraguay schreef:
    Waarom krijg je een hartaanval als je niet kan smsen?


    Ik dacht dat mijn telefoon stuk was en ik weer een nieuwe moest kopen.

    Finished schreef:
    (...)

    Ik dacht dat mijn telefoon stuk was en ik weer een nieuwe moest kopen.

    Oh ja, dan zou ik ook een hartaanval krijgen ;o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Das irri man :s

    weetje wat ik heb ?
    Dan ben ik een ultra lange sms aant typen en dn PATS!Gaat die een soort van uit.Dan wordt het beeld zwart en daarna blauwe achtergrond met verschillende kleuren bolletjes en daarin staat ; Samsung.En dan weer zwart beeld met daarboven geschreven ; even geduld..
    En dan zie ik mijn achtergrond weer enzo maar dan kan ik niet in mijn berichten of telefoonlijst omdat hij dan moet 'instellen' kei vaag...
    En dat is ook als ik aant bellen ben,een foto maak,spelletje op mijn telefoon speel.

    Ik wordt er echt gek van,soms heb ik zin om dat klere ding tegen de muur aan te gooien


    Listen to your heart and your dreams come true ~