• Ik wil een storie gaan schrijven, over een meisje met een hersentumor die tot over haar oren verliefd word op een jongen en dat ze dan samen alle problemen proberen door te komen. Maar nu weet ik niet of ik dat met Bill Kaulitz wil schrijven of met een onbekend iemand... Want vaak als ik met onbekende mensen schrijf word het echt maar 2 keer gelezen ofzo.

    Dus wat lijkt jullie het beste?

    Als het met een onbekend iemand is en het echt een goed verhaal is wordt het heus wel vaker dan 2 keer gelezen hoor (; Maar ik zal niet ontkennen dat het met Bill erin meer mensen trekt.

    Het is waar dat het veel minder wordt gelezen als het een onbekend persoon is.
    Maar vraag aan jezelf; doe je het voor de lezers of voor het schrijven zelf? Dan is de keuze snel gemaakt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    jij moet het schrijven dus je moet doen wat voor jou het beste werkt, als het je alleen maar gaat over dat het zoveel mogelijk gelezen word kun je het dan het beste over bill doen.

    N.B. ik lees liever over onbekende mensen

    Wat jou het leukst lijkt^^


    Some angels have no wings.

    Onbekend, maar dat is persoonlijk, want ik lees geen fanfiction. Sowieso vind ik wel dat het een erg emotioneel verhaal wordt, en dan met een bekend iemand komt het nogal vreemd over bij mij.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.