• Dag schattebollekes,
    Ik ben al een tijdje bezig met iets nieuws en ik heb vandaag besloten om ermee te beginnen ~ ook al is het nog niet af. Ik zou het zeer fijn vinden als je eens een kijkje zou nemen.

    Wanneer Ellie na een verhuizing volledig gesetteld is in haar nieuwe kamer, vindt ze onder de kapotte vloer een dagboek dat het verhaal vertelt over een meisje dat hopeloos verliefd is op een jongen die naar haar school gaat. Hoe meer Ellie in het boek leest, hoe meer gevoelens ze creëert voor zowel de jongen als het meisje.

    The red book.

    Jippie. Doet me herrineren aan mijn idee... Maakt niet uit ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Jippie. Doet me herrineren aan mijn idee... Maakt niet uit ^^

    Welk idee? ;x

    Kudo + tegenovegestelde. (:


    All was well.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Welk idee? ;x


    Ik had ooit een topic geopenend. Maar toch, ik kwam toch niet toe aan het verhaal. En het was gedeeltelijk anders.
    En het boeit mij niet hoor ^^ Ik weet wel dat ik het ga volgen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    (...)

    Ik had ooit een topic geopenend. Maar toch, ik kwam toch niet toe aan het verhaal. En het was gedeeltelijk anders.
    En het boeit mij niet hoor ^^ Ik weet wel dat ik het ga volgen.

    Oh, dat wist ik niet. Wil je mij je idee eens vertellen? 8) ik ben er best nieuwsgierig naar. En bedankt!

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Oh, dat wist ik niet. Wil je mij je idee eens vertellen? 8) ik ben er best nieuwsgierig naar. En bedankt!


    Sure, moet ik hem pb-en of moet ik hem even hier neer zetten?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    (...)

    Sure, moet ik hem pb-en of moet ik hem even hier neer zetten?

    is voor mij algelijk. (: