• Mijn broertje van 12 dus. Hij ging zostraks weg met vrienden, en meestal is hij een uur of 10 weer thuis. Dus toen hij om half 11 nog niet thuis was wilde mijn moeder hem bellen, blijkt hij zijn telefoon niet mee te hebben. Wij al een beetje bezorgd worden, is hij er 11 uur nog niet. Even na 11en gaat de telefoon, is het mijn broertje. Dus hij zegt zo dat hij zo thuis komt, mijn moeder werd al boos dus zei dat hij meteen thuis moest komen. Dus wij maar wachten, en ik begon het al eng te vinden. Is hij er nu nog steeds niet. Ik maak me echt zo'n zorgen nu. Ik weet dat het overbodig is, hij is vast gewoon gezellig aan het doen met vrienden. Maar kom op, hij is 12, dan hoort hij toch nu al thuis te zijn? Mijn moeder weet ook niet wat ze er mee aan moet, ze is helemaal bezorgd en aan het panikeren. Ik kan hier echt niet tegen man.

    Sorry voor dit gelul, ik moest het gewoon even kwijt. Ik zit word namelijk steeds banger -noem me maar een aansteller-

    Edit:
    Komt hij dus aangelopen, om 20 over 12. Met de boodschap: "Sorry, mag ik ook eens wat later? Dit is heel normaal hoor." Serieus, ik kan hem wel wurgen nu.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 0:11 ]

    nee joh je bent geen aansteller, misschien moeten jullie hem nog eens bellen van waar hij gebeld heeft? Of zijn vrienden?


    The way we live, is the way we die

    HAMBURGERR schreef:
    nee joh je bent geen aansteller, misschien moeten jullie hem nog eens bellen van waar hij gebeld heeft? Of zijn vrienden?


    Dat is het nou juist. Er was een vriend van hem mee, ik had zijn zus gevraagd of mijn broertje daar was: bleek die half 11 al thuis te zijn. Verder ken ik die mensen niet waar hij mee was. Bedankt trouwens <3

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 0:10 ]

    Je bent helemaal geen aansteller. Mijn broertje is ook twaalf en als hij zoiets zou doen zou ik ook dood ongerust zijn. En ja, moeders... Je moet hem toch zien te berijken. Of de politie bellen? En je moeder kan hem ook gaan zoeken, dat jij thuis op hem blijft wachten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Toen ik 12 was, mocht ik maar tot 9u buiten zijn ö

    Haha, wat een ass, ik zou mijn broertje nu al SERIEUS gewurgt hebben dan. Dan kan jij je goed inhouden, meid. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben nu 15 en ik denk dat mijn ouders me vermoorden als ik later thuiskom zonder het ze te zeggen.
    Maar, ik ben blij dat hij toch nog is thuisgekomen al is het wel kut dat hij niets liet weten. (:


    Never run out of reasons to smile...

    Icon schreef:
    Ik ben nu 15 en ik denk dat mijn ouders me vermoorden als ik later thuiskom zonder het ze te zeggen.
    Maar, ik ben blij dat hij toch nog is thuisgekomen al is het wel kut dat hij niets liet weten. (:

    Dude, ik mag nog niet eens tot zolaat buiten blijven zonder het te melden, en ik ben 16 ;o

    Gelukkig is ie wel weer teruggekomen dan, maargoed, ik snapte dat je ongerust was.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat je broertje niet persoonlijk vermoord is ;o ach, zelfs ik mocht niet tot 10 uur wegblijven als ik twaalf was xd


    We're hiding behind skin that's too tough

    Toen ik 12 was wou ik zo'n dingen niet eens doen en dan zou ik hoogstens tot 11:00 mogen blijven, als mijn vrienden dat ook mochten.


    All was well.

    Zo schattig, bezorgd zijn over je broer. Dat heb ik ook dikwijls als die van mij te laat is.
    Maar ik en mijn ouders gingen hem dan altijd met de auto zoeken, en dan had hij twee weken huisarrest ofzo, eigenlijk best grappig want hij bleef het maar doen. xD

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 15:22 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik zou hem de oren van z'n kop hebben af gemept om hem te leren wat normaal is! Oehhh dat haalt je toch het bloed onder je nagels vandaan... Vooral als hij dan zo weer doodleuk terug komt met die mededeling...


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    Ik zou hem de oren van z'n kop hebben af gemept om hem te leren wat normaal is! Oehhh dat haalt je toch het bloed onder je nagels vandaan... Vooral als hij dan zo weer doodleuk terug komt met die mededeling...


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hahah, mijn broer komt vaker wel uren later thuis > <


    Some people make the world special just by being in it

    Toen ik 12 was mocht ik niet zolang wegblijven :$. En das best wel vervelend ö.