• Zalig, echt waar! Het was het eerste jaar dat ik ging, maar ik ga volgend jaar zeker terug. Het was echt heel leuk en de groepen die ik gezien heb waren echt goeeeeeed! <3
    Nog mensen die geweest zijn/wilden gaan/nog gaan? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben niet gegaan, maar tof dat je het leuk hebt gehad (: Wie waren er allemaal eigenlijk?

    Vitae schreef:
    Ik ben niet gegaan, maar tof dat je het leuk hebt gehad (: Wie waren er allemaal eigenlijk?

    Euhm, een heleboel. Maar ik heb Billy Talent, Slayer, Therion, Motörhead, Aerosmith & Tarja gezien (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 13:20 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Icon schreef:
    (...)
    Euhm, een heleboel. Maar ik heb Billy Talent, Slayer, Therion, Motörhead, Aerosmith & Tarja gezien (:

    Awesome!

    Vitae schreef:
    (...)
    Awesome!

    Ja! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn zus is er atm. Ze had gistern gebeld tijdens Aerosmith. 8DD

    VersaEmerge schreef:
    Mijn zus is er atm. Ze had gistern gebeld tijdens Aerosmith. 8DD

    Ze waren goed hé?! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Wou gaan, mocht niet. x]
    Woon er nochtants dicht bij. =)
    Morgen ga ik kajakken en dan komen we er vlak bij en dan kunnen we op het kanaal gewoon die muziek horen.
    Was vorig jaar ook zo x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Icon schreef:
    (...)
    Ze waren goed hé?! (:

    Voor wat ik kon horen, hahah. Ik zal vast nog wel een gedetaileerd verslag krijgen van mijn zusje. Ze was vorig jaar ook gegaan btw.

    Ik wilde ooook.
    maar ik wil overal heen, haha. Graspop, pukkelpop, Lowlands, Rock Werchter.. Overal, maar ik ga maar naar twee: Parkpop en Beatstad.
    Klinkt echt super leuk!:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Graspop, daar wou ik ook graag heen. Maar het is altijd in hetzelfde weekend als de TT :(

    Een vriend van me ging.

    Ik vond toch alleen Billy Talent & Aerosmith goed, dus het zou een beetje onnodig geld uitgeven zijn voor mij. En ik geef al zoveel geld uit aan concerten dus.
    En dat moest ik jou nog vertellen. Ik ga naar Jason Derülo, Ine! :'D


    Some people make the world special just by being in it

    ik had graag geweest, maar omdat ik het merendeel van de groepen niet ken of niet goed vind en al helemaal niemand vond die me wou vergezellen heb k t maar gelaten, eluveitie wou ik anders graag zien (:

    Mijn vader ging.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik wou supergraag gaan voor KISS maar kvond het toch veel geld als ik toch hun alleen wou zien...


    Real music is hidden behind the notes