• eejj.Dank dat je mijn gezeur wilt luisteren. Maar ik ben op een jongen, hij heet Matthijs.Hij is super knap enzo.. Maar hij heeft nog nooi verkering gehad, en is ook nog nooit verliefd gweest.Op school zeggen kinderen vaak dat we opelkaar zijn enzo.Maar effe wat ik nu wil vertellen.We zijn deze week op kamp geweest. Het was leuk, en niet leuk.Dinsdag ging ik en mijn beste vriendin bij het kampvuur zitten, ookal was er geen vuur. We gingen kletsen,en toen kwam matthijs en mehmet er ook bij zitten. We gingen praten enzo met matthijs.. En toen hadden we trek in chips.Matthijs paktte stiekem chips en we gingen toen achter het bos zitten of ´de´ bos. We praatten over wie hij aardig vond. Hij vond katja (eenkutmens)niet aardig, en ecem vond hij stinkend, mij en nuran wel aardig. Nuran is mijn bff. Maar effe. We gingen dus auwhoeren enzo. maar toen gingen mehmet en mathtijs weg en gingen ze naar ecem en katja. daar gingen ze lachen enzo.Eerst maakte ik me niet zorgen, want hij heeft bovendien die dingen gezegt over hun. dat zei ik dus ook naar mijn bff.Maar ze moesten nog lachen enzo , dus katja paktte matthijs van mij af. De volgende dag kwam katja steeds naar mij en nuran omdat matthijs enzo naar ons kwam .Zij flirtte dus met matthijs. Ik vond het zo stom. Toen gingen we zwemmen.En k had het over jongens en keek naar jongens . Hij was toen mie chagerijnig.,Hij leek boos op mij. mischien was hij jaloers? Toen de volgende dag ging hij met katja wedstrijd doen enzo. Zo ierrietant.Toen werd ik boos. Ik deed gister heel boos en hij keek steeds naar mij, recht in mijn ogen. De hele dag bijna. Hij ging steeds achter katja fietsen enzo.Maar veel mensen zeggen dat hij niet op katja is.Maar ik heb nog iets om te vertellen.
    Maandag avond verveelde ik me. Ik vroeg aan matthijs of we een spelletje konden doen.Hij zei toen :,Ik vind het goed´Dus gingen we naar een andere kamer waar niemand was. We deden een spelletje enzo.Gingen lachen enz. Maar toen kwam ecem en katja kruipend gelopen.Ze zeiden steeds:we wachten wanneer jullie gaan zoenen . Datwas zo ierrie.dus deden we niet meer.

    DANK DAT JE WOU LUISTEREN NAAR MIJN GEZEUR. VRAAAGJE: WAT DENKT HIJ OVER MIJ?

    niemand reageer hahah

    Misschien kan je er met je vriendin over gaan praten. Want het kan zijn dat zij niet weet dat je hem leuk vind. Want het zou niet leuk zijn dat jullie ruzie krijgen over een jongen. Als je vriendin weet dat je hem leuk vind gaat ze misschien ook niet meer met het flirten.


    If you want perfection, buy a Barbie

    Ik vind het eerlijk gezegt irritant hoe jij schrijft.


    Queen of Hell is my name

    Lovebreaker schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegt irritant hoe jij schrijft.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Lovebreaker schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegt irritant hoe jij schrijft.


    Ik snap jou niet? xD.
    &Lotilalove.. zij weet dat ik hem leuk vind, maar ze flirt nog zo veel.wat nu?

    Ik vind het ierrietant hoe jij praat over de bos. Snap je? :Y)


    All was well.

    JBM schreef:
    Ik vind het ierrietant hoe jij praat over de bos. Snap je? :Y)


    ja, ik kan niet goed nederlands weetje:P

    Lovebreaker schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegt irritant hoe jij schrijft.


    Eens, maar daar gaat het nu eigenlijk niet over.

    Volgens mij ziet die jongen jou wel zitten hoor. Maar je kent jonges hé, die zijn bijna altijd aan het flirten. Ik zou het gewoon proberen met hem, dan kan je nog altijd vragen of hij wat minder wilt flirten met je vriendin.

    Trouwens, ik zou ook aan je vriendin vragen of ze wat minder met hem wil flirten. Ze weet tenslotte dat jij iets voor hem voelt, dus dan zal ze er wel rekening mee houden. En als dat niet zo is: dumpen die handel!


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Fonzie schreef:
    (...)

    Eens, maar daar gaat het nu eigenlijk niet over.

    Volgens mij ziet die jongen jou wel zitten hoor. Maar je kent jonges hé, die zijn bijna altijd aan het flirten. Ik zou het gewoon proberen met hem, dan kan je nog altijd vragen of hij wat minder wilt flirten met je vriendin.

    Trouwens, ik zou ook aan je vriendin vragen of ze wat minder met hem wil flirten. Ze weet tenslotte dat jij iets voor hem voelt, dus dan zal ze er wel rekening mee houden. En als dat niet zo is: dumpen die handel!


    Gister op MSN zat ik met ´hem´ te praten.Toen kwam zij opeens on.Hij praatte toen weinig met mij.Hij zei tgn een roddeljongen over een vriendin van mij dat ze heim wee had. Dat mocht dus niet.Ik werd toen boos op hem.Maar effe over daarvoor.Ze hebben gepraat.En toen hebben ze nieuwe namen voor elkaar bedacht enzo.Paar minuten later toen zij of ging, ging hij doodleuk met mij praten enzo.Ik smste dat ik haar haatte en hij vroeg of er weer ruzie was. Ik zij dus dat zij iedereen van mij afpaktte enzo en ze smste me ook zo bot. ik zei tgn hem: praat je nu met haar? en hij zij toen :nee, ik ben geen verrader. ik snap hem niet?

    Ik zou die meiden gewoon lekker negeren en je helemaal focussen op Matthijs. Zo te lezen denk ik dat hij je leuk vind. Je kan hem ook altijd wat hinds geven zoals: Wie vind jij het leukste meisje van de klas? Of op wat voor meisjes val jij eigenlijk?
    Probeer gewoon wat dingen uit om erachter te komen of hij jou ook leuk vind. ;)

    Veel succes.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    xYasminn schreef:
    (...)

    Gister op MSN zat ik met ´hem´ te praten.Toen kwam zij opeens on.Hij praatte toen weinig met mij.Hij zei tegen een roddeljongen over een vriendin van mij dat ze heimwee had. Dat mocht dus niet.Ik werd toen boos op hem.Maar even over daarvoor.Ze hebben gepraat.En toen hebben ze nieuwe namen voor elkaar bedacht enzo.Paar minuten later toen zij of ging, ging hij doodleuk met mij praten enzo.Ik smste dat ik haar haatte en hij vroeg of er weer ruzie was. Ik zij dus dat zij iedereen van mij afpakte enzo en ze smste me ook zo bot. ik zei tegen hem: praat je nu met haar? en hij zij toen :nee, ik ben geen verrader. ik snap hem niet?


    Dat vind ik raar! :8


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Fonzie schreef:
    (...)

    Dat vind ik raar! :8

    Ja, ik ook. Maar ik wil morgen flirten met hem.Maar hoe?Kan ik wel flirten?

    nerveus schreef:
    Ik zou die meiden gewoon lekker negeren en je helemaal focussen op Matthijs. Zo te lezen denk ik dat hij je leuk vind. Je kan hem ook altijd wat hinds geven zoals: Wie vind jij het leukste meisje van de klas? Of op wat voor meisjes val jij eigenlijk?
    Probeer gewoon wat dingen uit om erachter te komen of hij jou ook leuk vind. ;)

    Veel succes.


    Hoe moet ik erachter komen dan ? Tips?