lerares wiskunde uit het 3de middelbaar, lerares frans uit het 2de middelbaar, leraar TO uit het 2de/1ste middelbaar, die van frans uit het 3de middelbaar, die van frans uit het 4de middelbaar..
ja ik heb iets tegen franse leraressen. kan ik eraan doen dat ik wél frans kan in tegenstelling tot mijn klas.. --'
oh, en mijn meester uit het 6de leerjaar kon me ook niet hebben. haat was wederzijds.
oh, en met mijn leraar geschiedenis van het 4de en 3de middelbaar :')
nouja, dit jaar, ik was dus tijdens de les naar de wc gegaan (jeweetwel, gwn omdat ik nodig moest) en ik kwam daar een soort van vriendin uit het derde tegen (die heeft net dezelfde leraar, en had daar net les van). nouja, die leraar is dus een beetje langs de dikke kant en heeft vaak last van, uhm, stijve tepels. En ik en die vriendin daarover lachen, en toen ze terugging, zei ik nog, 'zeg JP dat hij een bh moet dragen!'
nu komt het. dat meisje is enorm naive en neemt alles letterlijk op. zei ze dus letterlijk dat hij, namens mij, een bh moest dragen.
was die helemaal kwaad op mij, terwijl zowat heel school hetzelfde zei. den gwn omdat dat ene meisje autistisch is kreeg zij geen straf, en ik mocht 8 bladen schrijven over 'hoe zeg je sorry'. daar was ik dus enorm pissig om. Nam ik gwn een blaadje papier en tekende heel groot 'SORRY' over dat blad, mooi getiteld, 'hoe zeg ik sorry?', gaf hem dat af, en zei, 'nou, zo zeg je dus sorry. Nu blij?' en weg. nem.
[ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 16:52 ]
Maybe we should doubt our fears instead our dreams.