• heb jij 0oit ruzie gehad met leraar/leraares??
    als je wilt mag je je verhaal vertellen.
    :)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Ja. Met mijn wiskunde leraar. Hij kan namelijk GEEN of NAUWELIJKS nederlands. Zo hinderlijk. Hij kan: Ja, nee, gewoon, gele kaart écht belachelijk. Dus daar komen nogal veel discussies uit.


    To infinity and beyond •

    In het zesde leerjaar had ik een LO leerkracht die mij niet kon uitstaan, omdat ik vreselijk slecht ben in LO. Die haat was wederzijds. :3

    Maar de bom was voor mij echt gebarsten toen we dus les hadden van hem en hij iets uitlegde. Niemand snapte het echt zo goed en ik deed wat ik dacht dat ik moest doen. Komt diegene waarmee ik een groepje vormde zeggen dat ik het fout deed en ergens anders moest gaan staan. Dat deed ik en uiteindelijk stonden wij als laatsten klaar.
    Begint die leerkracht ineens op mij te zeuren voor de hele klas dat ik helemaal fout stond en dat ik dáár moest gaan staan waar ik eerst stond. Hij zei echt letterlijk van: 'Zeg Ellen, zijt gij nu echt zo stom of hoe zit dat?'
    Ik was zoooo pissig toen dat ik vreselijke moeite moest doen om niet te huilen. Ik probeerde nog tegen te spreken, maar dat wou hij gewoon niet horen... Ik ben zo blij dat ik hem nu niet meer heb. Stomme man. :x


    Let the Night embrace you

    Met mn frandocente vorig jaar,
    Ik moest ergens anders zitten, en dat wou k niet, en doen gooide ik mn toetsblaadje weg, en toen wou ze me een één geven, en toen zei ik, je doet maar.
    Ik heb lekker een uurtje in de aula gezeten toen, en die één heb ik nooit gekregen uiteindelijk(:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Mijn leraar aardrijkskunde heeft eens een keer heel hard naar mij staan schreeuwen --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Quixotic schreef:
    Nee,
    -braaf, braaf-


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Walhalla schreef:
    In mijn hoofd wel. :Y)


    Some people feel the rain, others just get wet.

    ja!
    ooit een keer met mijn techniek leraar.. en een keer met de verzorgings leraar en een keer met de gym leraar.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik heb mijn leerkracht uitgescholden voor trut, lafbek en profiteur.


    Olive

    Basisschool
    Vriendin: Meester (...) is echt homo
    Ik: HOMO?!?!?!?!
    Meester (...): LAURA! NABLIJVEN!
    Vriendin: -slappe lach-
    Meester (...): MANON, NABLIJVEN!
    Andere vriendin: -slappe lach-
    Meester (...): CARMEN, NABLIJVEN!

    Toen zaten we daar tien minuten, klom ik uit het raam en toen begon hij te schelden. : D


    Ik ben gemeen xoxo

    lerares wiskunde uit het 3de middelbaar, lerares frans uit het 2de middelbaar, leraar TO uit het 2de/1ste middelbaar, die van frans uit het 3de middelbaar, die van frans uit het 4de middelbaar..

    ja ik heb iets tegen franse leraressen. kan ik eraan doen dat ik wél frans kan in tegenstelling tot mijn klas.. --'


    oh, en mijn meester uit het 6de leerjaar kon me ook niet hebben. haat was wederzijds.


    oh, en met mijn leraar geschiedenis van het 4de en 3de middelbaar :')

    nouja, dit jaar, ik was dus tijdens de les naar de wc gegaan (jeweetwel, gwn omdat ik nodig moest) en ik kwam daar een soort van vriendin uit het derde tegen (die heeft net dezelfde leraar, en had daar net les van). nouja, die leraar is dus een beetje langs de dikke kant en heeft vaak last van, uhm, stijve tepels. En ik en die vriendin daarover lachen, en toen ze terugging, zei ik nog, 'zeg JP dat hij een bh moet dragen!'

    nu komt het. dat meisje is enorm naive en neemt alles letterlijk op. zei ze dus letterlijk dat hij, namens mij, een bh moest dragen.

    was die helemaal kwaad op mij, terwijl zowat heel school hetzelfde zei. den gwn omdat dat ene meisje autistisch is kreeg zij geen straf, en ik mocht 8 bladen schrijven over 'hoe zeg je sorry'. daar was ik dus enorm pissig om. Nam ik gwn een blaadje papier en tekende heel groot 'SORRY' over dat blad, mooi getiteld, 'hoe zeg ik sorry?', gaf hem dat af, en zei, 'nou, zo zeg je dus sorry. Nu blij?' en weg. nem.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 16:52 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    leerkracht TO ( 1ste en 2de jaar ) : Heb ik zo veel ruzie mee gehad, maar die vent was gewoon een ambetante vent.
    Die van Ecnomie stond 1 keer hard tegen me te schreeuwen. :Y) Niets ernstig dus ;p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Nee maar ik ben heel lief.


    Food.

    Ja, in het eerste middelbaar.
    We moesten een groepswerk maken, en we waren in een groepje van vieren. We deden ieder iedere keer ons deel en stuurde dat naar één iemand door zodat zij dat in het zelfde lettertype kon zetten en afdrukken.
    Nu kwam het dus, want we moesten om de zoveel tijd een werkje inleveren, maar dat ene meisje dat had gezegd dat ze alles wel zou afdrukken gaf ook iedere keer het werk af. En toen werd die lerares boos op míj, omdat ík niets deed en ík haar alles liet doen, en ík kreeg een aantekening in mijn agenda.
    Terwijl we met z'n vieren waren, en we alle vier even hard ons best deden kreeg enkel ik een aantekening en die twee andere meisjes dat het ook niet één keer hadden afgegeven of iets hadden afgeprint niet eens een waarschuwing kregen. Toen ben ik serieus boos geworden en heb me toen ook niet ingehouden ook niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    best wel vaak...

    als ik een lerares/leraar niet mag ga ik allemaal kut opmerkingen maken, zodat diegene boos op me word, en ik boos terug kan doen (:

    ook wel eens met een vak leerkracht ofzo..

    een leerkracht was echt vervelend.. die zat de hele tijd : 'dude', en ik werd daar zo pissig van.. toen zei hij dat ik moest schoonmaken (was een van de laatste dagen) en ik had geen zin, telkens smoesjes verzinnen, hij weer geïrriteerd.. ik had zo'n lol XD

    ik kan heel irritant zijn xd


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ja, mijn mentor had over niks en niemand iets positiefs te melden. Toen ik mijn opdracht moest inleveren was het eerste wat hij zei dit is ook weinig. Wij leren om iemand feedback te geven op een professionele manier maar zoals hij ons feedback gaf was dat echt niet volgens 'de regels'. Daar ben ik toen ook echt boos over geworden en ben weggelopen (over professioneel gesproken :') Een paar weken later stond op een briefje met wie de opdrachten nog moesten inleveren enz. dat ik boos was weggelopen -.-'' We hebben het uitgepraat en later hadden we een heel gesprek met de klas over hoe hij het beter kon doen (kwam hij zelf mee) en het heeft gelukkig gewerkt :)