• Noh, ik heb geen dagboek, maar een personage in een verhaal van me wel en nu ben ik al een paar dagen bezig met heel haar levensverhaal in een dagboek-vorm te gieten. Ik ben het eerlijk gezegd een beetje beu aan het geraken. ;x
    Maar mijn vraagje was, houden jullie een dagboek bij? (geen blog op het internet) en wat schrijven jullie daar dan zo allemaal in?

    Niet meer =3
    Vroeger wel, echt van die onzinnige dingen.
    Eerst hield ik een eetdagboek bij, maar ja, dat kan ik niet want ik vergeet wat ik gegeten heb.


    Your make-up is terrible

    Ik haak altijd na een weekje af of zo ;x
    Maar er staat nooit iets boeiends in, en als er iets boeiends in mijn leven gebeurt, ben ik dat dagboek allang weer vergeten. :')


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee, en ik heb het ook nooit gedaan, want ik weet dat ik er dan maar 1 of max. 2 keer in zou schrijven en voor de rest niet meer. _O_


    All was well.

    Niet echt een dagboek. Wel een schrift waarin ik gewoon random gedachten in schrijf, of dingen die ik gewoon van me af wil schrijven.


    Save me with your love tonight.

    Hahah, meestal schrijf ik er 2/3 keer in daarna vergeet ik het altijd.


    The way we live, is the way we die

    Hehe, ik heb er een :')
    Als ik me gefrustreerd voel ofzo, of als ik iets leuk heb gedaan wat ik aan niemand kan zeggen omdat het niemand interesseerd :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Nou vroeger deed ik dat wel..
    Alleen is het ondertussen meer een notitieboek aan het worden. Ik schrijf er van alles in, ik werk aan verhalen, schrijf gedichten en maak downloadlijstjes.. Dus volgens mij is het ook niet te ontcijferen door iemand anders xD


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Ja, als sinds ik 12 was houd ik een dagboek bij. En dan niet van: Lief dag boek en dan blablalbla.
    Ik schrijf er alleen dingen in als ik ergens mee zit dat ik aan niemand kan vertellen. Gewoon het gevoel van me afschrijven. Het lucht echt op.

    Voor je story, zou ik gewoon doen alsof jij in de situatie van de hoofdpersoon zit en dat je begint met schrijven.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, ik ben te lui om dingen op te schrijven als ik niet word gedwongen.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ja, ik houd een dagboek bij (:


    "Let them eat cake!"

    Eerst deed ik het wel - heeft 3 dagboeken vol - maar de laatste tijd is het meer zo van een weekje en daarna vergeet ik het weer xD


    Get back motherfuckerz'

    Jah zo ongeveer xD
    Eens in het jaar schrijf ik erin ofzo.
    Dan vat ik zo'n beetje het jaar samen :P
    Das echt zo'n moment van: he mn dagboek! laat ik er wat in schrijven!
    En dan ben ik zo 3uur en 7bladzijdes verder xD
    En dan een jaar weer niet totdat ik hem weer zie liggen en inspiratie heb [meestal een beetje teveel inspiratie aangezien ik de vorige x 8bladzijdes vol had en nog de helft vergat xD]


    Write down what you can not say

    Paraguay schreef:
    Ik haak altijd na een weekje af of zo ;x
    Maar er staat nooit iets boeiends in, en als er iets boeiends in mijn leven gebeurt, ben ik dat dagboek allang weer vergeten. :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.