• Morgen zijn de laatste twee examens (Duits en aardrijkskunde, echt heel veel, maar dat terzijde) en daarna is het dan eindelijk vakantie. En er zijn echt zo veel leuke dingen de komende weken, echt waar, ik verlang!
    Morgen: in de voormiddag examens, namiddag naar de zee met mijn beste vriendinnen
    Vrijdag 25.06: graspop!
    Zaterdag, zondag & maandag 26-28.06: vakantie
    Dinsdag 29.06: schooluitstap, we gaan paintballen & op een quad rijden en daarna met de hele klas gaan barbecueën en blijven slapen bij iemand van mijn klas.
    Woensdag 30.06: rapport afhalen
    Donderdag 01.07: Rock Werchter!
    En dan 11-21.07: chirokamp naar Kroatië met mijn beste vriendinnen!

    Nog mensen met van die leuke vooruitzichten?


    Never run out of reasons to smile...

    Yep, ik heb maandag mijn laatste tentamens en dan ook vakantie! Maar eerst vrijdag een fotoshoot en een concert. En verder zie ik nog wel wat ik ga doen. Ik ga in ieder geval in de zon liggen en bruin worden!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Klinkt leuk ^^

    Morgen na mijn Nederlandse toets is mijn toetsenweek over, dus dat gaan we vieren met een paar mensen. We gaan eerst naar de stad om eten/drinken te halen en dan gaan we naar een soort strandje hier in de buurt om te zwemmen/chillen enzo.
    Ehm, vrijdag overdag komt mijn crush waarschijnlijk. & 's avonds ga ik met vriendinnen naar de kermis.
    En zaterdagavond/nacht chillen op het strand (:
    Zondag weiger ik de hele dag wat te doen :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.