• Rose, heeft me aangestoken maar de titel hou ik kort

    Blake Audrey Raymonds is een beruchte diva in o.a. de landen rond de Middellandse Zee. De politie zoekt haar en nergens lijkt ze veilig te zijn door haar streken en criminaliteit. Ze rookt, zit aan de drugs, drinkt en heeft nog eens het vriendje. Wat niemand weet of vermoed. Christiano Ronaldo. Blake houdt zich momenteel schuil in het Zuid-Afrika waar het WK wordt gehouden. Ze mag niet naar buiten, wat ze niet kan. Blake komt natuurlijk gevaarlijk in de problemen terecht. Gaat ’s avonds feesten zonder dat Cristiano het weet, kortweg: Ze haalt heel Zuid-Afrika overhoop. Totdat ze een voetballer van het Nederlandse team ziet voetballen in een sloppenwijk met een paar kinderen, als ze voor de zoveelste keer op de vlucht is. Ze raakt langzaam aan verslaafd aan hem, ze kan niet slapen, niet denken. En dan is er nog het feit dat ze een ‘crimineel’ is en haar ‘relatie’ met Ronaldo. Ze doet alles om de voetballer voor haar te winnen, die geen interesse in haar lijkt te hebben. En ook al moet ze er de prijs voor betalen.


    En tegelijkertijd promoot ik 'm ook. Of mag dat niet? (cat)

    Oké, of kiezen kan ook :
    - Dutch drugs.
    - Addicted by Twenty
    - U are my next goal
    - Obsessed
    - Prices to pay
    - Diva hopes

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 16:50 ]


    we've only said goodbye with words

    Zomaar geen lauwe titel he. Ja nu gaan er natuurlijk veel minder mensen reageren. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wanted misschien? Of Secret Lover? Drugs, sex and football? [/of soccer]

    Omg, die laatste is echt dom

    (krul)


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Portugal schreef:
    Zomaar geen lauwe titel he. Ja nu gaan er natuurlijk veel minder mensen reageren. (krul)


    Nee, want die story is al veel te lauw. haha. Kom op met die titel Rose, ik heb jouw ideeën nodig (nerd)


    we've only said goodbye with words

    Forbidden addiction.
    Price paying love.
    I would die/ do anything for you.

    En ik ga even plaatjes zoeken voor mij en Renée en dan ga ik verder denken voor je Mozarella meisje:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat verhaal vind ik geweldig.
    Secret love criminal.


    SLOAN.

    Just a sucker for love.
    :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    Just a sucker for love.
    :Y)


    luister jij Justin Bieber ofzo ahah? Ik dacht aan Dutch drugs of Diva hopes.


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    luister jij Justin Bieber ofzo ahah? Ik dacht aan Dutch drugs of Diva hopes.

    Nee absoluut niet haha.(krul) Schoot alleen in mijn hoofd :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3