• rustig maar, ik ben niet zwanger.

    maar een aantal meisjes van school wel.
    Dit jaar zijn er 2 bevallen en er zijn er 3 zwanger.

    degene die bevallen zijn waren 15 & 18
    &
    degene die zwanger zijn zijn 14, 15 & 16.

    Is dit bij jullie op school ook zo erg?

    Jhaa elk jaar wel drie tot vier meisjes.
    Dit jaar is er ondertussen iemand bevallen, een meisje loopt met dikke buik en iemand die ooit nog een vriendin was (maar die het slechte pad op ging) is nu blijkbaar drie maand ver. Twee waren dus jonger dan 17.

    Ik denk dat ze bij jou op school eens dringend moeten uitleggen wat een condoom is! (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    xLovveexTHx schreef:
    bij mij is er ditjaar 1tje bevallen die was 15..en vorig jaar was er ook 1tje 15..en die jongen van ditjaar is 21:|

    een jongen die zwanger is?:S


    So far away..

    Finished schreef:
    Jhaa elk jaar wel drie tot vier meisjes.
    Dit jaar is er ondertussen iemand bevallen, een meisje loopt met dikke buik en iemand die ooit nog een vriendin was (maar die het slechte pad op ging) is nu blijkbaar drie maand ver. Twee waren dus jonger dan 17.


    Dat is toch niet meer normaal?? oO


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Dat is toch niet meer normaal?? oO

    Junge, dat dacht ik ook toen ik het las.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    IvoryCoast schreef:
    Vier maanden geleden dacht ik dat ik zwanger was, maar godzijdank is dat niet zo. Ik zou er niet aan moeten denken om op m'n 15e een kind te hebben, eerlijk gezegd..


    Woww geesz gelukkig was je nii zwanger.
    Maar gebeurt het toch, ik word wel de oppas ;D


    Vampire Heart.

    Vorig jaar was er een meisje dat zwanger was, ze was 16 of 15 geloof ik :3
    naja, ik kende haar niet, en het was te laat voor abortus, dus heeft ze het kindje gehouden, :')
    en de vader van het kindje steunde haar wel en ook haar ouders stonden achter haar :3

    ik weet niet hoe het nu met haar gaat of met het kindje, maar ik zie der nooit op school lopen.

    14.. oh mijn god..


    ars moriendi

    JBM schreef:
    Er was ook een jongen van 13 in Engeland en die was al vader en hij zag er echt 8 jaar uit ofzo.

    Dr is gebleken dat dat jochie van 13 niet de vader is. De echte vader is 14 :x.
    Zo'n 9 jongens beweerde dat ze de vader waren en dat meisje is met minimaal 5 jongens naar bed geweest.

    Er zijn wel ineens veel meisjes zwanger ja o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij ons is/was iemand uit 5 Havo zwanger, maar die was al 18. We weten niet of ze het nog steeds is, want je ziet het niet aan haar. We denken dat ze een miskraam heeft gehad, want ze wilde het kindje wel houden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Eigenlijk is dat ook de reden dat ik geen seks durf te hebben, ook al zijn er genoeg voorbehoedmiddelen -.-'


    No growth of the heart is ever a waste

    Niemand, voor zover ik weet.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Shade schreef:
    Niet dat ik weet.
    Volgens mij is er bij ons niemand zwanger, op wat leraressen na.


    ja een meisje in mijn klas heeft zelf de roddel de wereld in geholpen dat ze zwanger was.Maar verder niemand. Wow 14 is wel heeeeel jong!!! :S


    When words fail music speaks

    Medaillion schreef:
    bij ons is er vorig jaar iemand bevallen van 12



    ik ken haar ook, dat is echt zo een slet niet te doen volgens mij heeft het gehele 6de jaar haar achterste al gezien, like dat kind heeft op haar elfde naaktfoto's van zichzelf verspreid, ach ja tis haar leven...( moet haar niet)


    Change, the only good thing in this world.