• Bedacht door: Rose (Portugal) en mij.

    Je verwacht natuurlijk altijd dat het de vrouwen zijn, die thuis zitten, uitgaan en genieten van het geld van hun rijke man. Maar wat als het de mannen zijn die met alle plezier het geld van hun hardwerkende voetballende vrouwen uitgeven? Whitney is het voorbeeld van een hardwerkende vrouw getrouwd met Fernando Torres.
    Zij is voetbalster en reist de wereld af naar allerlei clubs die haar geld aanbieden, terwijl hij thuis zit en met zijn vrienden geniet van het geld van zijn vrouw.
    En zo hebben we ook Rose, de nieuwe ploeggenoot van Whitney. Ook zij heeft precies hetzelfde probleem: haar man Cristiano Ronaldo geeft al haar geld uit. Het is net alsof hij er een sport van maakt. Als Rose tegenover Whitney komt wonen besluiten beide dat het genoeg is en de mannen eens mogen voetballen voor hun geld!

    Nu willen wij jullie mening en een titel :Y)
    En er komen waarschijnlijk ook rollen! :Y)

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moet een nieuw plaatje ook -offtopic-
    Ontopic. Girls take over the footballworld.


    SLOAN.

    @Springbreak en Portugal

    Ik doe denk ik David Villa (krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik wil stiekem wel eigenlijk heel graag in een van de amazing, awesome super verslavende voetbalverhalen!
    En ik zat te denken aan show me the money!
    Maar, die is eigenlijk een beetje super lame..
    Dus dat zou ik maar niet doen :$


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    CloseToMe schreef:
    Ik wil stiekem wel eigenlijk heel graag in een van de amazing, awesome super verslavende voetbalverhalen!
    En ik zat te denken aan show me the money!
    Maar, die is eigenlijk een beetje super lame..
    Dus dat zou ik maar niet doen :$

    Ik meld het je wel als er rollen komen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PUKKELxDING schreef:
    Sla me of niet, maar ik word nu wel een beetje gek van die voetbalverhalen. =']

    Om het even bruut te zeggen; Ik begin ze te haten :Y)

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Om het even bruut te zeggen; Ik begin ze te haten :Y)

    Shut up jij! (N) Pfoe. -boos-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik begin ze niet te haten, ik vind ze leuk. Over een maandje komen er niet zoveel meer...
    However, titel:
    Diamonds are a girls best friend. xD

    Wacht dat gaat over diamanten.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    @ Springbreak, Thank you (A)


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.