• Ik fietste gister ochtend lekker van de natuur genietend over de straat, keek ik naast me dacht ik dat het zo'n aso was die me wou inhalen. Maar was het een opa op een bromfiets. Hahaha. Wat is joun blunder van vandaag/gister? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    NOG geen een.
    Dat is voor het eerst =)


    The way we live, is the way we die

    Mijn blunder is dat ik een jongen voor me in de supermarkt aansprak. Hij leek als twee druppels water op de Spaanse voetballer Fernando Torres dus ik vroeg doodleuk; 'Jij bent Fernando hé?'
    En hij keek me alleen maar grijnzend en verbaast aan.
    Toen ik buiten stond dacht ik: Ten eerste kent Fernando Torres geen eens Nederlands, en ten tweede zit 'ie nu op het WK? ;x

    Dom van me (krul)


    *~* Proud Luxury *~*

    Nog niks want ik ben de deur nog niet uitgeweest en mn ouders zijn niet thuis dus ik kan geen domme opmerkingen maken, Anders praat ik tegen mezelf (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nog geen (hoera)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    HAMBURGERR schreef:
    NOG geen een.
    Dat is voor het eerst =)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Luxury schreef:
    Mijn blunder is dat ik een jongen voor me in de supermarkt aansprak. Hij leek als twee druppels water op de Spaanse voetballer Fernando Torres dus ik vroeg doodleuk; 'Jij bent Fernando hé?'
    En hij keek me alleen maar grijnzend en verbaast aan.
    Toen ik buiten stond dacht ik: Ten eerste kent Fernando Torres geen eens Nederlands, en ten tweede zit 'ie nu op het WK? ;x

    Dom van me (krul)


    Die vind ik leuk (nerd)


    wth.

    Luxury schreef:
    Mijn blunder is dat ik een jongen voor me in de supermarkt aansprak. Hij leek als twee druppels water op de Spaanse voetballer Fernando Torres dus ik vroeg doodleuk; 'Jij bent Fernando hé?'
    En hij keek me alleen maar grijnzend en verbaast aan.
    Toen ik buiten stond dacht ik: Ten eerste kent Fernando Torres geen eens Nederlands, en ten tweede zit 'ie nu op het WK? ;x

    Dom van me (krul)


    Hahaha. Sulletje :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Luxury schreef:
    Mijn blunder is dat ik een jongen voor me in de supermarkt aansprak. Hij leek als twee druppels water op de Spaanse voetballer Fernando Torres dus ik vroeg doodleuk; 'Jij bent Fernando hé?'
    En hij keek me alleen maar grijnzend en verbaast aan.
    Toen ik buiten stond dacht ik: Ten eerste kent Fernando Torres geen eens Nederlands, en ten tweede zit 'ie nu op het WK? ;x

    Dom van me (krul)

    Omg x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    gisteren;met m'n vriend gezoend terwijl het toen nog m'n ex was(vanmiddag is het weer aangegaan)

    vandaag:k kon m'n grote bek weereens niet dicht houden


    If you believe in yourself anything is possible

    HAMBURGERR schreef:
    NOG geen een.
    Dat is voor het eerst =)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.