• En dan bedoel ik dat 't bijna vakantie is -donderdag middag voor mij-
    Ik ben echt kapót. Ik ben zo moe dat ik niet meer kan slapen, oververmoeid dus en dan zit ik me nog kapot te leren omdat ik voor geen enkel vak een onvoldoende mag/wil hebben op mijn proefwerken. Als ik in mijn bed ga kan ik gewoon niet slapen en 's morgens moet ik om 6 uur uit mijn bed om alles nog te herlezen voor mijn proefwerken.
    GOD, 't word tijd dat het vakantie is.
    En ja, ik weet dat sommigen onder jullie al vakantie hebben. Ga alsjeblieft niet zeggen dat je dat al hebt, dat maakt mij ambetant

    Ja ik heb 'half' vakantie maar alsnog slaap ik niet veel.
    Ik hoop voor jou dat de week snel gaat en dat je weer normaal kan slapen. (flower)


    Smiling but close to tears.

    Nou, leuk voor je, ik moet nog twee weken volgens mij.


    Your make-up is terrible

    Ik heb mijn laatste examen woensdag en serieus, ik ga hier ook dood. ._.

    Het blijft maar komen, die leerstof, het geraakt niet meer in m'n hoofd! =|

    'k heb mijn laatste morgen :Y). En heb maar 2 uurtjes geleerd ofzo =)
    Frans dan ook ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Prodigy schreef:
    Ik heb mijn laatste examen woensdag en serieus, ik ga hier ook dood. ._.

    Het blijft maar komen, die leerstof, het geraakt niet meer in m'n hoofd! =|

    Dat ken ik. Ik heb vandaag een hele dag zitten blokken op alle landen van Europa + hun hoofdstad, mijn andere aardrijkskundige dingen en mijn godsdienst. Guess what, 't is er allemaal weer uit ,__,

    Prodigy schreef:
    Ik heb mijn laatste examen woensdag en serieus, ik ga hier ook dood. ._.

    Het blijft maar komen, die leerstof, het geraakt niet meer in m'n hoofd! =|


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Dat ken ik. Ik heb vandaag een hele dag zitten blokken op alle landen van Europa + hun hoofdstad, mijn andere aardrijkskundige dingen en mijn godsdienst. Guess what, 't is er allemaal weer uit ,__,

    I know the feeling. ._.

    Geschiedenis morgen. Heb hier 37 mogelijke vragen voor mijn mondeling examen waarop je ongeveer per vraag tien minuten uitleg kunt geven. En dat moet ik allemaal nog vanbuiten geleerd krijgen. ._.

    ik moet nog minstens 3 weken x_x
    maar ik heb wel "zin" in vakantie :3

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 20:06 ]

    succes (nerd) !!! en als je zo je best doet lukt het zeker wel!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb morgen mijn laatste 2 examens.
    Donderdag een halve dag school, gaan we kauwgom krabben. (nerd)
    En 31 juni nog 2 uurtjes school, misviering en rapportinzage. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Succes liefje (flower) En ik snap hoe je je voelt ik ben ook kapot en moet nog tot volgende week dinsdag lessen volgen woensdah surivival en vrijdag boeken inleveren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik sta voor drie vakken onvoldoende & het lukt me gewoon niet meer, ik wil niet blijven zitten maar ik wil ook niet zakken naar havo, pff. Ik haat wiskunde, ik snap er echt niets van. Klotevak.

    Maargoed, echt kut inderdaad, ook voor jou D; Veel succes!


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik ben juist geconcentreerd, terwijl ik dat juist in het eerste deel, weekveel hoe je dat noemt >< niet ben. :]

    Ik ook, ik ben echt toe aan vakantie :/


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.