• Nou, ik heb net even min mening gevormd over het feit dat er tegenwoordig meer kinderen geboren worden met ziektes en handicaps.
    Veel mensen zeggen dat het zo is omdat ze het vroeger niet snel ontdekte waardoor die kinderen gewoon dood gingen of dat ze de kinderen gewoon vermoorden. Dat is ook zo, maar nu is het veel erger geworden. En ik denk dat het door het volgende komt.
    Als mensen geen kinderen kunnen krijgen, is dat niet zonder reden. Vroeger kon je dan gewoon geen kinderen krijgen, klaar uit. Tegenwoordig kan je van alles laten doen waardoor je er alsnog kinderen geboren worden, zelfs uit petrischaaltjes. Daardoor komen er meer slechte dan goede genen en worden zulke kinderen geboren.
    Dat heette vroeger gewoon natuurlijke selectie. En dit is nog een reden waardoor de wereld overbevolkt raakt.
    Zo, dat is ingewikkeld denk ik. Volgens mij heb ik het nogal vaag opgeschreven.

    Edit: Het gaat mij niet om dingen die tijdens de zwangerschap gebeuren etc, want dat zijn dingen die wel al gebeuren sinds zo langm en zich kan herinneren en heeft hier eigenlijk niets mee te maken.
    Het gaat mij erom dat als die mensen gewoon geen kinderen zouden krijgen (en ik zeg niet dat het verboden moet worden, ik gun het ze van harte) dat er dan MINDER gehandicapten en rare ziektes zijn.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 20:11 ]


    Your make-up is terrible

    Ik snap er inderdaad helemaal niks van nee, haha.


    it's so empty living behind these castle walls

    Goed bedacht Niksel :P Tis wel zo.

    Ik snap wat je bedoelt en je hebt ook gelijk vind ik. (:

    Ja, dat klopt ook. Ze zouden dingen zoals spermabanken alleen voor vrouwen moeten laten die niet zwanger kunnen worden. Of eventueel ook aan homo-koppels of lesbische koppels.


    All this dampness is damp.

    Ik denk dat je gelijk hebt. De natuur zorgt dat alleen de goede genen zich kunnen voortplanten. Dus de natuur selecteert alleen de sterken uit alle mensen. En door al die nieuwe middeltjes brengen ze dat inderdaad uit evenwicht.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nou 't is niet omdat je onvruchtbaar bent dat je geen goede genen hebt hoor.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik snap het en misschien heb je ook gelijk. Maar ik denk dat het ook komt omdat mensen ook gewoon drinken tijdens zwangerschappen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Volgens mij ligt het aan verschillende factoren. Zp heb je nu veel meer stralingen enzo tegenover vroeger, en dat heeft er sowieso ook mee te maken. (:


    Get outta my head!

    Je hebt helemaal gelijk;)
    Laat de natuur gewoon zijn werk doen, zeg ik altijd..
    Als je geen kinderen kan krijgen, kun je ze simpelweg gewoon niet krijgen.
    Maar dan zijn er mensen die door rare cellen en weet ik veel wat toch kinderen nemen, ook al kunnen ze dat eigelijk niet, en dan krijg je meer kans op gehandicapte kinderen..

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 19:43 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik snap hem niet men.


    Smiling but close to tears.

    Paraguay schreef:
    Ik snap het en misschien heb je ook gelijk. Maar ik denk dat het ook komt omdat mensen ook gewoon drinken tijdens zwangerschappen.


    En roken en allemaal andere dingen doen.
    Zaterdag was ik bij het concert van Muse. En er stond gewoon een hoog zwangere vrouw? Dan ga je toch niet tussen 50.000 man staan, en dan ook nog een ruig rock concert met moshpits ?!

    [spoort niet.]


    Judging a person does not define who they are, it defines who you are.

    Ik snap het wel maar moeten die mensen dan gwn helemaal geen kinderen meer krijgen ik gun het ze. Ze moeten abortus afschaffen!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Paraguay schreef:
    Ik snap het en misschien heb je ook gelijk. Maar ik denk dat het ook komt omdat mensen ook gewoon drinken tijdens zwangerschappen.

    I think so too. & nog wel meer dingen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    En wat dan met een 'gewone' gehandicapte? Ga je die dan verbieden om kinderen te maken soms want die hebben dan toch ook zogezegd 'slechte genen'.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    En wat dan met een 'gewone' gehandicapte? Ga je die dan verbieden om kinderen te maken soms want die hebben dan toch ook zogezegd 'slechte genen'.


    Je kan niemand verbieden om kinderen te krijgen. Het gaat mij om mensen die geen kinderen kunnen krijgen.


    Your make-up is terrible