• In plaats van oranje boven, jaja (krul)

    Ik had zaterdagavond een feestje bij iemand. Dus we zaten daar een beetje in de garage te chillen, maar een zo'n meisje was jarig en kreeg dus cadeautjes. Wel leuke dingen, maar ook een aantal van die onserieuze troep. Waaronder een spuitbus wk oranje verf.
    En natuurlijk moest mijn haar daar als eerste aan geloven, maargoed :'D

    Anyway, allemaal heel leuk een aardig, totdat mijn ex op een 'geweldig' ander idee te komen.
    Loopt ie weg met die spuitbus, gaat ie om een hoekje staan. Dus ik & een vriend kijken van: 'Huh, wat gaat hij nou weer doen?'
    Dus wij om het hoekje kijken, staat ie daar met zijn broek op zijn enkels zijn schaamhaar oranje te spuiten -heerlijk gezicht, not-

    Wat alcohol allemaal met sommige mensen doet, geweldig :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, ieuw. x3


    All this dampness is damp.

    NewZealand schreef:
    (...)
    hahahaha _O_


    ^^ (hoera)


    MUSIC && FASHION

    Hahhahah ;D


    The way we live, is the way we die

    Haha, echt droog!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Oh-my-god. x'd

    Omg. x)

    LAInk schreef:
    (...)

    Het is niet een verhaal over schaamhaar ofzo, maar het is in de buurt xp. We waren naar ergens gegaan om te zwemmen en ik lag in het gras een tijdschrift te lezen en enkele vrienden hadden hun zwemshort aan om te zwemmen en een vriend van me staat zo dicht bij mij en roept plots in het algemeen 'kijk!' en op dat moment trekt hij zijn broek af. Tja, reflex > ik kijk natuurlijk en mijn tweede reflex > boekje oprollen en achter hem aanlopen xp. Ik was 14 jaar en wist niet beter haha xp. Vandaag de dag lachen ik en die jongen er nog over ^^


    Edit: zoiets zou ik nu nooit meer doen. 'k Zou hem vervloeken ofzo, maar er niet meer achter rennen met een opgerold tijdschrift xp


    MUSIC && FASHION

    Hahahah stiekem vind ik het heel grappig! :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ieuw. (cat)


    All was well.

    Painfull schreef:
    Dat verklaard dus oranje onder XD


    And he's the only person who ever left me breathless.

    omg dit is gwn gestoort xD

    Vet sexy :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    ik moest hier heel hard om lachen


    We can only learn to love by loving.

    -faint-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.