• hallo. (:
    mischien heb je mijn vorige topic - klik ;- wel gelezen en daar stond in dat k er moeite mee had om met R. omtegaan. nou vanacht hb ik er dus over nagedacht en mijn besluit was om R. te ontlopen. maar het begon vandaag al kut. want ik was bijna te laat en toen kwam ik er achter dat we vandaag activiteiten middag hadden.
    dus ik snel mijn spullen pakken, intussen was het al 10 voor 8 terwijl ik anders altijd om half 8 al op de fiets zit. (ja het is een wonder ik kwam nog optijd op school.) maar ik was halfewegen, (meestal kom ik R. tegen op de fiets.) maar er zit ergens op dat fiets pad een kut bocht n je kan dan niet zien wie er ook aankomen maar dan van de andere kant. maar ik fietste zo snel dat ik niet zat op te letten en ik knalde vol tegen iemand aan.
    het was R. voorspelbaar. maar ik wou heb nog zo ontlopen.. maar in ieder geval. ik was gevallen en R. wou me helpen maar ik duwde hem weg. ik stond op pakte mijn fiets en fietstte weg. toen ik eindelijk op school was, werd ik gelijk het eerste uur er al uitgestuurt. toen het 4e uur ook. en toen we pauze haddn ging alles nog goed.
    maar toen hadden we de activiteitenmiddag,
    we moesten boodje varen en wij lagen als eerste om. best wel beschamend..
    maar toen was ik samen met S. op weg naar huis komen we R. tegen.
    hij wil me laten stoppen. ik stopte en hij vroeg waarom ik vanochtend zo snel weg ging. dus ik zeggen dat ik bijna te laat op school was. en ik fietste weg.. maar hij keek me boos aan. $ en nu weet ik niet of hij boos op me is. en ik vind het ook lullig om hem te ontlopen.. maar.. ik wil hem niet leuk vinden n mischien akn ik hem op deze manier vergeten .. $


    Life is a beautiful struggle

    Dus als ik het goed begrijp ontloop je hem nu omdat je hem niet wil leuk vinden omdat je denkt dat je toch geen kans maakt vanwege dat andere meisje? Maar, weet jij of hij haar wel ziet zitten? Want als dat niet zo is is dit nergens voor nodig.

    Zeg het als ik fout zit (:

    Negeren is bijna nooit een optie, ik zou eerder afstand nemen. Maargoed, als je wilt weten of hij boos op je is, zou ik zeggen ; vraag het hem. Alleen dan moet je je wel weer even over je principes heen zetten van het negeren..


    Save me with your love tonight.

    Ik snap best dat hij boos is. Hij wilde je helpen en duwde hem weg. Ik zou hem niet ontlopen. Zeg op msn of morgen dat je het niet zo bedoelde en hoopt dat hij niet boos is.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Paraguay schreef:
    Ik snap best dat hij boos is. Hij wilde je helpen en duwde hem weg. Ik zou hem niet ontlopen. Zeg op msn of morgen dat je het niet zo bedoelde en hoopt dat hij niet boos is.

    ik zal het proberen. elke dinsdag komt hij bij mij op school. naar een paar jongens uit mijn klas. $


    Life is a beautiful struggle