• Ik ben afgelopen vrijdag naar Kane geweest, en het was leeeeeeeeuk.
    ik ging met mijn meoder, zus, twee nichten, een vriendin van mn zus en een vriednin van mn nichten.
    We gingen in twee auto's. We gingen op tijd weg en zo, om 7 uur ongeveer want het was in Amsterdam en begon om half 9. We wisten al dat we met de metro moesten, dus we liepen naar het station. Op station moesten we gewoon vier keer vragen waar je kaartjes kon kopen, want het was zo'n ramp daar! We hebben daar serieus een kwartier rondgelopen. Nouja, UITEINDELIJK hebben we het gevonden en gingen die met de kaartjes naar de metro naar centraal station. De metro kwam aan om 8:34 dus we waren sowieso te laat. Nouja, oké, geeft niets. Dus we ztane ongeveer 15 minuten in de metro. Kwamen we eindelijk daar, wisten we niet waar we heen moesten. We dachten dat we tram 26 moesten nemen, maar hij kwam aan en we renden er naarote en zo, reed ie nét weg. Heel fijn dus. Al die mensen daar keken ons aan hahaha. Nouja, lopen dus. En dat is ook niet zo'n klein stukje! Nog een half uur lopen, jijppiejajeej.
    Kwamen we eindelijk om kwart over 9 binnen, was het natuurlijk gewoon kapot druk. Nou, ze bekijken het maar wij gaan gewoon naar voren ;D Dus wij met z'n allen naar voren, en we stonden nog best vooraan, whiehie! Als je nagaat dat we om kwart over 9 daar waren.
    Nou, hier begon het concert voor ons. We gingen helemaal los op Catwalk Criminal, en nog veeeeel meer maar dat ga ik allemaal niet vertellen. Ze hadden ook een catwalk, en daar kwam Dinant (zanger) ook vaak op zodat we hem beter konden zien en zo ;D Na ongeveer drie toegiften was het eindelijk klaar. Hij was echt heel lief: 'Amsterdam, ontzettend bedankt! Ik wil jullie bedanken omdat jullie ookal was het verschrikkelijk om hier naartoe te komen, er toch zijn geweest en er zo'n feest van hebben gemaakt. Amsterdam, bedankt!' Nou, toen ie het over de heenweg had schreeuwde iedereen mee van 'JAAAAA.' Was wel grappig. Nou, afgelopen dus. Heel veel mensen gingen weg maar wij bleven staan. Komt er een DJ en een rapper die allemaal liedjes gaan doen en zo. Nou, wij gingen daar helemaal op dansen en zo het was echt hilarisch, komt opeens Kane terug! Dus iedereen nog dichter naar het podium. We stonden al verder vooraan aangezien al die mensen al weg waren. Nouja, dat was ook erg leuk.
    Nou, toen gingen we weg. Ik had zo'n verschrikkelijk veel honger dus we zeiden, we gaan naar de Mac. Zo gezegd zo gedaan. We kwamen daar om 1 uur aan of zo. Alleen de auto waar mijn zus, nicht, vriendin en vriendin inzaten, gingen er achteruit de McDrive in :'DDDD Dus die medewerker zo: 'Ja sorry we kunnen u niet helpen.' 'Hoezo niet?' 'U ben er acheruit in gereden.' Nou, die moesten dus weg hahaha. Kwamen ze even later wel weer terug.
    Nou, thuis mn Big Tasty met bacon gegeten.:9~:9~ En toen om half 3 ging ik tukken. Pfoe hé, wat een dag/avond/nacht/ochtend._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kane is gewoon super :D Haha, wel lang verhaal hoor xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ghehe, ja toen ik het postte dacht ik ook; hmm.. beetje lang.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je moest het in mijn gastenboek zien staan! :8


    All was well.

    Hahahaha ja daar leek het nog meer(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat klinkt echt heel vet allemaal. Mooi dat het zo leuk was! (:

    Predictable schreef:
    Dat klinkt echt heel vet allemaal. Mooi dat het zo leuk was! (:


    Only losers can act the way you do

    Predictable schreef:
    Dat klinkt echt heel vet allemaal. Mooi dat het zo leuk was! (:

    Whiehie, ja dat was het zeker:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Klinkt leuk! Kane is leeeuk :9~

    Een vriendin van mij zag ze gisteren op een festval. En ik zat thuis te leren. Not fair D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat was bij Java eiland toch?


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Dat was bij Java eiland toch?

    Yesh!

    @Highway
    Oooh, daar wilde ik eigenlijk dan ook wel bij zijn, haha! Thank god ben ik klaar met leren._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kane is leuk, voor al die gitarist Dennis :9~
    Catwalk Criminal is een leuk nummer <3

    Hahaha dat van die McDrive is echt geniaaal :'D
    Tof dat het zo leuk was :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.