• Mwuh, ik kom net terug van opa en oma. Maar ik had de laptop meegenomen, dus die ging ik inpakken en ik wilde die vast in de auto zetten. Zag ik net dat twee 'wannabe - stoere' jongens een negerzoen op het autoraam drukte. Dus ik uit frustratie; 'Ey, lul, blijf met je patserlijf van onze auto af!' Nou joh, die twee draaide zich om en kwamen zo film-dramatisch op me af. Bleek er een nog een mes te hebben ook.:c
    Gelukkig kwam papa toen en zijn ze weggerend, mietjes van een jaar of 16/17?

Pft, dat was best eng, ook al klinkt het minder eng nu ik het typ.xd

Nu vertellen jullie je eigen ervaringen maar._O_

everything, in time

Girlpower :D!

[ bericht aangepast door een moderator op 20 juni 2010 - 20:21 ]

ars moriendi

Holy kak :|

Niemand raakt mijn sidekick Magische Marleen aan! Dx

[ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 20:10 ]

I live for the applause, you will die for it.

Was dat bij je in de straat of bij je opa en oma? Anders mag je wel uitkijken dat je ze niet nog een keer ziet ;x

Wtf?
    Ik zou niet eens naar ze geschreeuwd hebben :x
    Jezus, wees blij met je vader :o

wth.

Griekenland schreef:
    Was dat bij je in de straat of bij je opa en oma? Anders mag je wel uitkijken dat je ze niet nog een keer ziet ;x

Was bij mijn opa&oma.(:

@Sem.
    LOL! Ik had nog zo'n zaklampje met jou teken in de lucht geschenen. Maar je kwam niet. Lekkere Super Sem!-gayhand-

everything, in time

Met je patserlijf.(cat)

Smiling but close to tears.

Mercury Schreef:
    Girlpower :D!

[ bericht aangepast door een moderator op 20 juni 2010 - 20:21 ]

*insert philosophical cringe expression here*

@xLilian;
    Haha, ik zou dat normaal ook écht niet durven? Maar nu ineens wel, ik was zó boos. Eigenlijk juist omdat ik bang was voor de reactie van mijn vader. Hij wordt nogal snel boos, zie je. Toen hij naar buiten kwam, had hij het nog niet eens gezien. Maar hij heeft een streng uiterlijk, waar iedereen al meteen bang van wordt.xd

@Argentina;
    JA COOL HÈ!=3

everything, in time

Precies en zo hoort het.

Scream for mercy!

Klinkt wel eng! Je hebt in ieder geval lef ;] Ik zou al lang weggerend zijn C;

You are beautiful, you are love.

Haha, als ik dat zag zou ik stilletjes terug naar binnen zijn gelopen. OF ik zou geschreeuwd hebben 'Zeg lul, gaat het zo'n beetje? Het is niet omdat je niemand anders kan krijgen dat je mijn auto moet aflekken!'

Ja, soms heb ik last van woede aanvallen. :Y)

[ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 20:32 ]

All was well.

Scrabble schreef:
    @xLilian;
    Haha, ik zou dat normaal ook écht niet durven? Maar nu ineens wel, ik was zó boos. Eigenlijk juist omdat ik bang was voor de reactie van mijn vader. Hij wordt nogal snel boos, zie je. Toen hij naar buiten kwam, had hij het nog niet eens gezien. Maar hij heeft een streng uiterlijk, waar iedereen al meteen bang van wordt.xd

@Argentina;
    JA COOL HÈ!=3

Ja, hahaha.
    die vind ik omin lauw. :9~

Smiling but close to tears.

Wow ik zou dan echt schrikken ;o

Ehm op een heleboel bijna aanrijdingen na ben ik nog nooit bijna dood geweest :'D

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Respect voor je woordkeuzes. ahhahaha.

it's so empty living behind these castle walls

Ik zou me echt rot schrikken. Eng zeg :O

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.