• Ik heb van mijn liefje iets leuks gekregen,, namelijk...
    Zijn trui!!!! xD
    Zalig,, ik heb vannacht beter geslapen als ooit,, met zijn leuke trui dichtbij mijn kussen zodat ik zijn geur heb :D En ik mag hem de hele zomervakantie houden zodat ik altijd aan hem kan denken :D
    Toch keilief e??
    Nog iemand zo'n lief vriendje??

    Xx(K)

    Ik heb geen vriendje.
    Maar dat is zo lief (krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik heb geen chiboy, maar dat is echt heel lief. :9~


    Smiling but close to tears.

    Ik heb wel een vriendje en die is ook superlief ondanks dat ik geen trui ben hem krijg hoor :'D


    -

    Genius schreef:
    Ik heb wel een vriendje en die is ook superlief ondanks dat ik geen trui ben hem krijg hoor :'D

    Haha xD Het is een trui uit Amerika (hy heeft daar een jaar gewoond xD) en die is al een beetje kapot duss... xD En hij gaat die otg niet nodig hebben in Montenegro e:P

    Ik heb geen vriend atm, maar ik wou altijd mijn ex zijn kleren aan, haha :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een vriendje, en ik heb ondertussen een shirt van hem gekregen, en ik heb zijn vest gewoon gejat ;x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn vriendje heeft mijn trui, en ik heb een t-shirt en ik hàd een trui, maar die heeft ie n keer terug mee moeten nemen, want het regende en hij had geen jas bij x)

    Ikke, hihi. Ik heb lekker al anderhalf jaar met mijn vriendje <3 En ik heb echt ontelbaar veel kledingstukken van hem gejat =D


    Life is hard and then we die

    Ik ook!
    Alleen heb ik hem voor sinterklaas een trui gegeven haha. Maar hij is ook superlief, en ik heb bijna 9 maand [a]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Lol.
    Ik jat elke dag een nieuw XXXXXXL shirt van mijn vriend, zodat de geur me 's nachts nog bijblijft. Ze zijn nog groter dan mijn nachtjapon, haha.
    Hij daarentegen heeft geen shirt maar een string van mij, en stiekem wil ik niet eens weten wat hij daar 's nachts mee doet.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 1:06 ]


    Scream for mercy!

    Ik kreeg vroeger ook enorm veel kleren van m'n vriend, maar aangezien we nu samenwonen, neem ik hèm mee naar bed ^^ - logisch xp -


    MUSIC && FASHION

    Dat is echt zo lief =)
    Ik had een vriendje, was ook altijd verliefd op zn truien xD
    als hij me savonds thuisbracht mocht ik vaak z trui aan omdat ik t koud had.
    En die hield ik aan. Dus had ik die thuis nog xD
    Alleen na een week begon zn moeder te zeuren dat ze de trui terugwilde xD


    Write down what you can not say

    Italie schreef:
    Ik heb geen vriendje.
    Maar dat is zo lief (krul)


    The way we live, is the way we die

    Italie schreef:
    Ik heb geen vriendje.
    Maar dat is zo lief (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*