• Men vriend zou graag een tattoeage laten zetten met chinese tekens op zijn pols, maar hij is aan het twijfelen tussen HOOP en OUDERS In hoop zit veel betekenis. Met zijn ouders komt hij ook heel goed overeen. Tussen welke 2 zouden jullie kiezen? Willen jullie ook zeggen waarom, dat zou helpen denk ik..

Dit is dan ook een voorbeeld er vanKlik

Nu begint mijn vriendje te twijfelen tussen ouders & eeuwig geluk zijn mama zei dat eeuwig geluk ook wel goed is, ook voor later..

[ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 12:43 ]

Keep on smiling

Hoop zou ik doen, dat is wat 'breder' bijvoorbeeld: ik heb hoop op een gelukkig leven, ik hoop dat mijn band met mijn ouders goed blijft, ik hoop dat mijn relatie goed gaat

zo bedoel ik zeg maar, maar hij moet het altijd zelf beslissen

Captivity schreef:
    Hoop zou ik doen, dat is wat 'breder' bijvoorbeeld: ik heb hoop op een gelukkig leven, ik hoop dat mijn band met mijn ouders goed blijft, ik hoop dat mijn relatie goed gaat

zo bedoel ik zeg maar, maar hij moet het altijd zelf beslissen

uhu dat vind ik ook hoop is eigenlijk met alles verbonden...

Keep on smiling

Hoop is mooier, maar ik vind ouders een veel mooiere betekenis. Zonder hun was je hier niet geweest.

it's so empty living behind these castle walls

Cadillac schreef:
    Hoop is mooier, maar ik vind ouders een veel mooiere betekenis. Zonder hun was je hier niet geweest.

dat is ook wel weer waar

Keep on smiling

We zitten wel meer en meer te denken voor ouders, mijn vriendje zegt ook vanja binnen 10 jaar gaak hoop dan nog goed vinden kdenket nie en ook zegt ie van ja kzien ze echt wel graag, ze doen alles voor me..

Keep on smiling

Australie schreef:
    Ik vind de tekens van hoop mooier en het heeft natuurlijk een mooie betekenis :) niet dat ouders die niet heeft

Ik had niet gezien dat jij ook iets gezet had, maar ik vraag me af waarom vind je dan dat ie een mooiere betekenis heeft?

Keep on smiling

Hoop. Dat kan je nog linken aan ouders, vind ik.

If we had not a soul, music would have created it.

Je vriend zou een combinatie van de 2 tekens kunnen maken. Bijvoorbeeld onder elkaar laten tatoeëren of naast elkaar. Of op elke pols 1.
    Mocht hij toch maar 1 karakter willen hebben zou ik voor hoop gaan.
    Een tatoeage met de betekenis ouders vind ik zelf niet echt mooi.

La credenza è una medicina contro il timore

Cloudburst schreef:
    Hoop. Dat kan je nog linken aan ouders, vind ik.

Dat is waar & mijn vriendje begint nu nog meer te twijfelen maar nu niet meer tussen hoop & ouders, nee nu twijfelt ie tussen ouders & eeuwig geluk..

Keep on smiling

Hoop.

Scream for mercy!

Crossroads schreef:
    Je vriend zou een combinatie van de 2 tekens kunnen maken. Bijvoorbeeld onder elkaar laten tatoeëren of naast elkaar. Of op elke pols 1.
    Mocht hij toch maar 1 karakter willen hebben zou ik voor hoop gaan.
    Een tatoeage met de betekenis ouders vind ik zelf niet echt mooi.

1 woord is bijna altijd al 2 tekens in het chinees..

Keep on smiling

Hoop.

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

Ik vind Hoop veel mooier.
    -xxx- DevilQueen.

Everyone has his or her beauty but not everyone see it

Hoop =]

Vampire Heart.

Hoop.

Smiling but close to tears.