• ik was vanochtend nog al ziek en ben dus op de bank aan het niksen. Tot mijn vader zich herinnert dat we Remember me nog hebben. Dus ik kijk hem en bereid me voor op het einde. want op tv heb ik gehoord dat het een vreemd einde was. Dus ja dat einde is vreemd. Ik kon de helft maar volgen. Maar het is duidelijk dat de film niet bepaalt vredig eindigt.

    Heerlijk dat soort films. Ik moet 'm nog steeds kijken.


    Life is hard and then we die

    Ik moet hem ook nog zien, ja. Maar eigenlijk heb ik het niet zo op dat soort eindes, dan moet ik teveel speculeren.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik vond het echt een prachtige film en het einde was me helemaal onverwacht, maar wel passend. Zonder dat einde zou de film niet hetzelfde effect hebben gehad.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Ik vond het echt een prachtige film en het einde was me helemaal onverwacht, maar wel passend. Zonder dat einde zou de film niet hetzelfde effect hebben gehad.

    Beter kan ik het niet zeggen. :'D

    Cloudburst schreef:
    Ik vond het echt een prachtige film en het einde was me helemaal onverwacht, maar wel passend. Zonder dat einde zou de film niet hetzelfde effect hebben gehad.


    ben het er mee eens en beter kan ik het ook niet zeggen:P

    Het einde vond ik eigenlijk niet zo heel onverwacht, in het klaslokaal stond de datum op het schoolbord genoteerd en toen dacht ik er meteen al aan. Wel heel passend, dat zeker.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik moet die film ook nog is zien.(:


    I need you like a heart needs a beat