• Hee,
    ik was al tijden op zoek naar een leuk nieuw kapsel, echt iets dat typisch bij mezelf past. Even een paar voorbeeldjes van wat ik al heb gehad: Xtreem lang, heeeel erg gekruld, gouden highlights, boblijn enz. Die aparte kapsels daar ben ik echt blij mee. Dus 2 dagen terug, ik had net mijn haren gewassen en deed ik voor de lol vlechtjes in. Maarja toen ik ging slapen was ik ze vergeten uit te doen. Dus ik word wakker zie die dinen nog zitten en doe ze snel uit. Loop naar de spiegel kijk en... Het stond me eigenlijk helenmaal geweldig! Daar ben ik nu echt blij mee! Dit doe ik dus voortaan iedere aanvond! ;p

    Hebben jullie ook wel eens een ongelukje dat uit komt als een groot geluk?

    hmm.. vast wel. Ik kom er niet zo snel op, ik ga denken en zodra ik eht weer weet plaats ik meteen berichtje :) By The Way heb je ook een foto van je nieuwe mooie kapsel?
    x


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Billchenx3 schreef:
    hmm.. vast wel. Ik kom er niet zo snel op, ik ga denken en zodra ik eht weer weet plaats ik meteen berichtje :) By The Way heb je ook een foto van je nieuwe mooie kapsel?
    x

    ik pak ff me sgatjuh erbij (me mobiel xD) en dan ff fototjuh maken xD

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 10:21 ]

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    ik pak ff me sgatjuh erbij (me mobiel xD) en dan ff fototjuh maken xD


    Okeej zeg het wel heaa ben echt benieuwd


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Billchenx3 schreef:
    (...)

    Okeej zeg het wel heaa ben echt benieuwd

    je moet ongeveer 5 min w88 want bleuthoot doet sloom en geheuge is vol dus ff wat wisse en fototjuh maken xD

    Dat doe ik ook soms. Is echt heel leuk. Ik heb het naar Krull's verjaardag gedaan en kreeg er ook allemaal positieve reacties over :]
    Echt een aanrader aan iedereen om het eens te proberen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, dat heb ik ook zo ontdekt, en sindsdien doe ik het regelmatig! (:
    Mijn haar krult ook van zichzelf makkelijk/veel, dus dan heb ik 's ochtends echt een ongelofelijke bos krullen! :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mijn haar zit nooit goed. Daarom maak ik altijd een scheiding links in m'n haar, dan pak ik vanaf daar tot er een grote bocht in mijn hoofd komt (x'D) mijn voorste plukken haar. Ik gooi dat schuin langs m'n hoofd, 2 clipjes, beetje haarlak in en daar is mijn standaard look.

    Ik ga dat van die vlechtjes ook eens proberen._O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat staat nooit bij mij. Ik heb een trucje om pijpenkrullen te krijgen _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wissel mijn haarstijl heel veel af.
    De ene keer stijl, de andere keer gekruld, dan weer pijpenkrullen. Ik hou van mijn haar, ik kan er alles mee <3


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik haat mijn haar ;o
    Het word rap Vettig Buuhh ;s


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Springbreak schreef:
    Dat staat nooit bij mij. Ik heb een trucje om pijpenkrullen te krijgen _O_

    Hoe? :o


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Hoe? :o

    Je pakt zegmaar plukken droog/nat (maakt niet uit ik doe het altijd met droog haar) haar. En die draai je zegmaar in. Dus gewoon draaien zodat het zo'n soort staart is alleen dan ingedraaid. Dat doe je met alle plukken en die zet je dan vast in een staart. -oké je zal er wel niets van snappen want het is bijna niet uit te leggen. maar ik kan er wel een foto van maken met wat ik met dat indraaien bedoel.-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik steek veren in mijn haar, ziet er ook leuk uit. ;D

    Springbreak schreef:
    (...)
    Je pakt zegmaar plukken droog/nat (maakt niet uit ik doe het altijd met droog haar) haar. En die draai je zegmaar in. Dus gewoon draaien zodat het zo'n soort staart is alleen dan ingedraaid. Dat doe je met alle plukken en die zet je dan vast in een staart. -oké je zal er wel niets van snappen want het is bijna niet uit te leggen. maar ik kan er wel een foto van maken met wat ik met dat indraaien bedoel.-

    Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Je draait gewoon die plukken zodat je een soort van twist krijgt en die steek je in een staart. Thanks, dat ga ik eens proberen!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Je draait gewoon die plukken zodat je een soort van twist krijgt en die steek je in een staart. Thanks, dat ga ik eens proberen!

    Ja zo ja! Oké succes!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.