• Hee, ik weet niet in welk forum ik dit moet plaatsten maar dat regelen de mods denk ik wel (A).
    Naja, laat ik het zo zeggen. Mijn BFF is super tof maarja. Ze is 2 jaar ouder dan ik maar ze zit nog heel diep opgesloten in haar kinderwereldje. En ik, ik ben er al heel ver vandaan! Daar zit ik wel mee, maar zij vind het wel best zo, en wat mij betreft hoeft ze echt niet te veranderen. Maar telkens als ik iets leuks met har wil doen dan durft of mag ze het niet! Nu voel ik me opgesloten in de zelfde kooi als zij altijd! Ze is ook nogal jongens achtig, ik soms ook wel maar ik vind het ook wel eens leuk om gewoon een typisch meisje te zijn (uren voor de spiegel optut middag enz). Ik denk echt dat we uit elkaar zijn gegroeid. Altans van mijn kant wel, maar van haar kant absoluut niet! Hier zit ik best wel mee, hoe moet ik hier mee om gaan? Haar zeggen dat ik geen vriendinnen meer wil zijn klinkt zo bot en ze heeft al zo weinig zelfvertrouwen. Komend schooljaar gaan we allenbij naar een andere school, moet ik dus gewoon wachten totdat de vriendschap verwatert? Of moet ik zelf ingrijpen?
    Help me AUB ik weet echt niet wat ik moet doen! Alle hulp is welkom!

    xx

    PS mensjes die me gister hebben geholpen met mijn werkstuk bedankt ;3, door jullie heb ik én het gered én een 10! (Ik kreeg n tien omdat ik geen uitstel kreeg (A))

    Heb hem al verplaatst naar 'Relatie'. Misschien zijn jullie inderdaad wel uit elkaar gegroeid, maar dat wil niet zeggen dat jullie het dan helemaal niet meer leuk kunnen hebben. Als ik jou was zou ik het gewoon even laten voor wat het is, en als ze wil afspreken gewoon kijken of het even goed nog leuk kan zijn.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Heb hem al verplaatst naar 'Relatie'. Misschien zijn jullie inderdaad wel uit elkaar gegroeid, maar dat wil niet zeggen dat jullie het dan helemaal niet meer leuk kunnen hebben. Als ik jou was zou ik het gewoon even laten voor wat het is, en als ze wil afspreken gewoon kijken of het even goed nog leuk kan zijn.

    Bedankt (ook voor het verplaatsen xD)

    Graag gedaan ^^. En als je naar een andere school gaat zul je ook vast wel weer anderen vriendinnen krijgen, zo gaat dat nu eenmaal. Dus je zult denk ik toch nog wel een beetje uit elkaar groeien als het contact al niet meer zo super is. Niet dat je daar echt iets aan kunt doen. Maar in ieder geval succes ermee, ook op je nieuwe school (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Dan heb ik ook hoor :]. Maar ipv dat ik een vriendin heb die dat is, ben ik die persoon :]. Ik wil/mag/durf sommige dingen gewoon niet, omdat ik gewoon zo ben opgevoed :]. Mijn vriendin mag/durft de meeste dingen wel, en als ik dat niet kan, accepteert ze het wel gewoon. Je voelt je erg klote als je iets voor je vriendin "verpest". Maar even ander onderwerp x'd ; Probeer haar een beetje subtiel te vertellen dat jullie een beetje uit elkaar aan het groeien zijn, maar probeer wel misschien een beetje contact te houden, zodat het nog subtiel blijft, rofl. Dit is totaaaal niet helpvol, sorry x_x


    I hope heaven needs you more than I do now.