• Omdat er vraag was naar rollen, en omdat ik toch nog geen draad in mijn verhaal heb steken..

    Na lang sparen en extra fotoshoots te hebben gedaan heeft de mooie Camille genoeg, en op tijd, geld om met haar tweelingbroertjes naar Zuid-Afrika te gaan. Zeven weken geleden had Camille de coach van het portugese team aan de lijn en maakte de droom van haar broertjes waar. Voetbaltrainingen met het Fifa team van 2010. Samen met haar broertjes vertrekt ze halve maand opvoorhand naar Zuid-Afrika. Waar Heather nieuwe vrienden krijgt, haar broertjes ziet voetballen met Simão Sabrosa, gaat shoppen met het vriendinnetje van Raul Meireles en gaat uit met Cristiano Ronaldo.
    Dit WK belooft een fijne tijd te worden voor Camille..
    Voor de story, klik hier!



    Cristiano Ronaldo en Fernando Torres zijn al bezet!!

    x; Zus Cristiano Ronaldo; Captivity
    x; Vriendin Sergio Ramos; Argentina
    x; Dochter Deense coach; Denmark
    x; Nieuwe vriendin Camille; xMILES
    x; Vriendin Georgios Samaras; Griekenland
    x; Toekomstige vriendin Robin van Persie; Damonisme

    Je mag zelf kiezen welke rol(len) je wil hebben, van dochter van de coach van Duitsland tot een oude vriendin en vriendinnetjes van voetballers. Ik zou wel willen vragen of er ook mannelijke personages worden gemaakt, aub (:

    Dit moet je invullen:
    Alles invullen anders geen rol!

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter [uitgebreid]:
    Foto + beschrijving:
    Extra:
    In relatie of nog niet:

    Ik neem niet de eerste, maar de beste!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 16:46 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mag ik alsjeblieft de rol? :9~

    Rol: vriendin ibrahim affelay
    Naam: micha
    Achternaam:de wit
    Leeftijd:18
    Nationaliteit:nederlands
    Karakter [uitgebreid]: lief shop gek vriendelijk soms bitchy tegen mensen die ze neit mag
    Foto + beschrijving:http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20080513140139/lostpedia/es/images/3/33/Holland_Roden1.jpg roodblonde haren en slank figuur
    Extra: ze voetbalt zelf ook ammateur maar leert veel van haar vriend.
    In relatie of nog niet: ibrahim affelai


    Be yourself, before you forget who that is.

    Ik moet het maar eens gaan lezen :)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Er zijn echt heel veel rollen aangevraagd.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Er zijn echt heel veel rollen aangevraagd.

    Hu? Hoe bedoel je (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    denk niet dat je nog rollen nodig hebt? haha ;p
    anders leek het mij leuk om een vriendin voor camille te maken, die ze ontmoet in Zuid-Afrika
    hoor het wel


    Love is overrated

    YEEESH! :9~:9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Er zijn nog altijd rollen beschikbaar!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Riddikulus schreef:
    (...)
    Hu? Hoe bedoel je (:


    Dat er veel mensen een rol willen xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rol: Toekomstige vriendin van Camille
    Naam: Valentina Alexandria Maria
    Achternaam: Di Rossi
    Leeftijd: 23
    Nationaliteit: Geboren in Rome, Italië. Italiaanse vader en Portugese moeder.
    Karakter: Valentina is een erg vrolijke en spontane meid die met grote teugen van het leven geniet. Ze houdt van het onbekende en maakt graag gedurfde risico's. Ze ziet in alles een uitdaging en ze haat het als iets haar niet lukt. Ze is slim in praktische dingen, maar theoretisch ging het haar nooit goed af ze slaagde maar net voor school en ging toen fotografie studeren. Na haar studie heeft ze een eigen bedrijfje opgezet die opdrachten aanneemt van tijdschriften en kranten van over de hele wereld die foto's willen van bepaalde dingen dit betekend dat ze de hele wereld over vliegt voor opdrachten. Het bedrijfje loopt erg goed en het betaald ook zeer goed. Ze kan niet tegen ongemakkelijke situaties en waarneer ze gebeuren kauwt ze op haar onderlip zonder het zelf eigenlijk door te hebben. Ze is erg goedgelovig en wordt redelijk vaak gekwetst door mensen die niet zulke goed intenties hebben als haar. Subtiel is ze ook niet echt en soms flapt ze er van alles uit zonder er bij na te denken. Vanwege haar spontaniteit kan ze soms erg aanwezig zijn en op de zenuwen van anderen werken.
    Uiterlijk: Moet het een foto zijn? ik doe het namelijk niet zo vaak met foto's maar als je zegt dat ik een foto moet zoeken doe ik dat natuurlijk graag maar anders is dit haar beschrijving
    Ze heeft in tegenstelling tot de meeste italianen donker blond haar met wat natuurlijke lichte highlights er door heen, het is schouderlengte lang en er zit aan de onderkant een slag in waardoor het nooit helemaal stijl is. Donkerbruine ogen met lichte goudaccenten waar je vaak haar emoties op kan aflezen. Ze heeft een smal, slank gezicht en de huid tussen haar ogen en neus wordt bedekt door lichte kleine sproetjes. Ze heeft een smalle bovenlip maar volle onderlip -waar ze meestal op kauwt.- Ze heeft een platte buik maar wel de goede rondingen op de juiste plaatsen, haar benen zijn wel wat aan de korte kant en haar voeten zijn erg klein waar ze een hekel aan heeft. Haar huid is licht gekleurd en ze wordt gemakkelijk bruin.
    Haar favoriete kledingstuk is een jurkje of een t-shirtje met een rokje of shorts/hotpants met slippers en ballerina's. Ze is gek op mode en ze heeft daarom allerlei handtasjes,shirtjes,broeken noem het maar op van bekende franse en italiaanse ontwerpers waar ze wel eens voor gefotografeerd heeft.
    Extra: Ze heeft een grote talenknobbel en spreekt de talen; Frans Duits Italiaans Portugees Spaans en natuurlijk Engels. Ze is katholiek opgegroeid en gaat regelmatig nog naar de kerk. Ze is in Zuid-Afrika voor het Portugese team die ze moet volgen voor een Portugees tijdschrift.
    Dit hoef je niet te doen maar het leek me wel leuk dat ze ooit een korte relatie heeft gehad met Ronaldo.. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 16:19 ]


    Love is overrated

    bedankt voor de rol (:


    Love is overrated

    zoek je nog mannelijke rollen? of heb je genoeg aan de meiden haha


    Love is overrated

    xMILES schreef:
    zoek je nog mannelijke rollen? of heb je genoeg aan de meiden haha

    Maakt mij niet uit (:
    Mannen en vrouwen zijn welkom!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Assistent Fysiotherapeut Portugal
    Naam: Diego José
    Achternaam:Séneca Del La Rossa
    Leeftijd: 24
    Nationaliteit: Geboren in Lagos, Portugal. Spaanse moeder en Portugese vader
    Karakter [uitgebreid]: Diego is het type jongen die bij alles doet charme heeft. Het komt niet zozeer door zijn uiterlijk, die behoorlijk leuk is, maar het is meer zijn uitstraling. Het is een gemakkelijke en vlotte prater en hij geeft positieve energie af. Het is een relaxte jongen en wanneer je met hem praat voel je jezelf ook kalm worden. Je merkt dat als je met hem praat hij oprecht in je geintresseerd is en luisterd hij aandachtig naar je, complimentjes geven kan hij als de beste maar hij geeft ze alleen als hij ze echt meent. Hij is eerlijk en houdt niet van geroddel en mensen die klagen over het leven. Hij let veel op de gelaatstrekken en houdingen van mensen en weet snel wanneer er iets mis is of wanneer iemand zich niet goed voelt, hij twijfelt er dan niet over om die persoon op te vrolijken. Hoewel hij bijna elk meisje kan krijgen met zijn charmes heeft hij een hekel aan one-night-stands en is hij echt ouderwets, je moet elkaar eerst beter leren kennen voordat je een relatie aangaat.
    Foto + beschrijving: Diego José Séneca Del La Rossa Donkerbruin haar en bruine ogen, zo rond de 1.79 meter lang. Houdt van mode en hij ziet er graag goed uit, is altijd op gelegenheid gekleed en heeft een uitermate goede smaak qua kleding.
    Extra:Diego heeft een jonger broertje van 12 genaamd Juan Carlos die hij heeft meegenomen naar het WK. Hij is de assistent van de fysiotherapeut van het portugese team, hij zorgt ervoor dat iedereen de juiste behandeling krijgt en zorgt voor al het papierwerk met de oefeningen en meer. Hij behandeld sommige spelers ook. Hij kan het goed vinden met de spelers en vooral met Cristiano waar hij veel fun mee heeft.
    In relatie of nog niet:Single, geheime crush op Camille (: seemed fun to me


    Love is overrated

    Mag je per persoon meerdere rollen?