• Mijn vader heeft echt NUL belangstelling voor me, en ik ben het echt beu nu!
    normaal spreek ik hem al bijna nooit. Hij is nooit thuis en alleen bij het eten zie ik hem een half uur, en dan praten we niet.
    ik heb er nooit echt problemen mee gehad. ik heb nouw eenmaal niet zoon goeie band met hem.
    maar gister had ik mijn eerste solicitatiegesprek en dat wist hij. Gister heb ik hem de helle dag niet gezien omdat hij over moest werken. maarjha dan varwacht ik tog op zijn minst een smsje of ik ben aangenomen of niet. want die kreeg ik zelfs van zijn vriendin. Vandaag was hij wel gewoon thuis, alleen ik at niet mee vanwege bijles.
    ik heb hem al wel gesproken, en hij vraag niet eens naar over hoe het ging en of ik ben aangenomen ofzo.
    Nou sorry hoor, maar hoe laag is je belangstlling voor je dochter dan?! ><
    dus ik ben naar beneden gegaan net gezecht. 'Ja pap, ik ben aangenomen, lief dat je er naar vraagt.' zeg die doodleuk. 'nouw das mooi.' en gaat vedder waar die mee bezig was.
    nou nu kan je me echt schieten!

    Sorry dit moest even., ;x
    Om dit ook intresant voro jullie te houden. wie heeft er nog mee zoon ongeintersserde band met een van zijn ouders?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hier precies hetzelfde. Ik weet hoe frustrerend zoiets is.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 22:23 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien kun je beter gewoon tegen je vader zeggen dat je vind dat je niet genoeg belangstelling van hem krijgt?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Vertel mij wat,ik had der ook een topic over,en ik vind dit echt gewoon niet kunnen,want als vader zijnde moet je belangstellig kunnen tonen aan je dochter/zoon


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Caithlyn schreef:
    Misschien kun je beter gewoon tegen je vader zeggen dat je vind dat je niet genoeg belangstelling van hem krijgt?

    Ja, maar daar is mij vander ook zo goed in.
    Want dat heb ik een keer gedaan. dat doe ik nooit meer. want dan zit die 3 dagen op je nek. te kijken wat je aan het doen ben. en dan haakt hij af. ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''