• Voor het overleven met 2 zusjes,? Die vooral alles stukmaken zoals oogpotloodpunten of je stijltang
    Dus heo moet ik hier mee omgaan, ze een klap geven of moet het aardig?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    srry die krengetjes zijn niet klein te krijgen een laserbeveiliging en trALIES EN EEN SUPER GOED SLOT houd ze wel buiten je kamer(cool)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)
    Het is een idee, maar ik raak altijd alles kwijt, dus zker ook mijn sleutel dan.


    kun je die sleutel niet aan een kettingkje hangen ofzo? (A)

    of mss moet je eens een paar spullen 'ontvoeren' van je zusjes en dan 'losgeld' (lees je als jou spullen) vragen , en eisen dat ze dat niet meer kapotdoen of dat er erge dingen zullen gebeuren xD


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)

    kun je die sleutel niet aan een kettingkje hangen ofzo? (A)

    of mss moet je eens een paar spullen 'ontvoeren' van je zusjes en dan 'losgeld' (lees je als jou spullen) vragen , en eisen dat ze dat niet meer kapotdoen of dat er erge dingen zullen gebeuren xD

    Die vind ik geniaal, met zo´n brief erbij, als u niet binnen 10 minuten 30 cent betaald gaat u barbie dood.XD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Salk langs komen ?
    *pakt mega knuppel*


    We can only learn to love by loving.

    Ik kan je geen tips geven

    want ik heb geen zusjes *haleluja*




    It's heavy but you are not the only one

    Salk langs komen ?
    *pakt mega knuppel*

    Doe maar krijg ik in ieder geval niet de schuld!XD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Doe maar krijg ik in ieder geval niet de schuld!XD


    ^^ Okiedokie x3 << god kneusje dak ben x3

    mr ff serieus ;;
    - bind ze vast
    - stopt se in een kast
    - doe die kast op slot
    - breng die kast naar de sloop
    en je bent van se af (A)


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ^^ Okiedokie x3 << god kneusje dak ben x3

    mr ff serieus ;;
    - bind ze vast
    - stopt se in een kast
    - doe die kast op slot
    - breng die kast naar de sloop
    en je bent van se af (A)

    Ik weet iets beters ik bel een huurmoordenaar.(6) Gheghe, nouja maar weetje wat het is ik heb geen kast.?!:S


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik weet iets beters ik bel een huurmoordenaar.(6) Gheghe, nouja maar weetje wat het is ik heb geen kast.?!:S


    O_o das nog beter idee x3


    ^^ je mag myn kast wel hebbe


    Ik moet binnekort hele middag mis. by kutkindjes van 6 enz. sitte xl xl ik moe helpe op buurtfeest xl


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O_o das nog beter idee x3


    ^^ je mag myn kast wel hebbe


    Ik moet binnekort hele middag mis. by kutkindjes van 6 enz. sitte xl xl ik moe helpe op buurtfeest xl

    Medelijden met jou, die koters zijn echt ** maar geef ze maar geen klap voor je het weet word je gearresteerd wegens kinder mishandeling


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Medelijden met jou, die koters zijn echt ** maar geef ze maar geen klap voor je het weet word je gearresteerd wegens kinder mishandeling


    hihi idd.

    ik ga se gek make x3
    hele tyd th luistere met se x3
    en moet se schminken O_o.. << kank nie een O_o


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    hihi idd.

    ik ga se gek make x3
    hele tyd th luistere met se x3
    en moet se schminken O_o.. << kank nie een O_o

    Daar heb je mazzel mee die kinders zien neit het verschil tussen een mislukte vlinder en een prinsesje ook al zijn ze blauw dan nog denken ze dat ze een prinsesje zijn dus maak je daar maar geen zorgen over.
    Mijn zusje is er heilig van overtuigd dat ze duits kan, jeweetwel zo meezingen maar dan geniale andere dingen roepen!XD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Daar heb je mazzel mee die kinders zien neit het verschil tussen een mislukte vlinder en een prinsesje ook al zijn ze blauw dan nog denken ze dat ze een prinsesje zijn dus maak je daar maar geen zorgen over.
    Mijn zusje is er heilig van overtuigd dat ze duits kan, jeweetwel zo meezingen maar dan geniale andere dingen roepen!XD


    ^^ gheghe das waar.. x3

    O_o lOall x3
    myn broer haat th mr hy singt wel mee met liedjes.. das pas grappig x3 hoor je in 1 x ;; Thema nr.1 , 2,3 ,4 en zo door x3x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ^^ gheghe das waar.. x3

    O_o lOall x3
    myn broer haat th mr hy singt wel mee met liedjes.. das pas grappig x3 hoor je in 1 x ;; Thema nr.1 , 2,3 ,4 en zo door x3x3

    Gelukkig heeft mijn broer geen haat aanze maar zijn vriendin daarentegen gilt het al uit als ik al vergessene kinder zeg. Zo heb ik eens met een watervaste stift ich liebe bill op haar wang geschreven toen ze nog sliep. Ik had het moeten filmen maar oke. Btw ze is een huppel en ik mag haar totaal niet, ook al kan ze soms aardig zijn


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Gelukkig heeft mijn broer geen haat aanze maar zijn vriendin daarentegen gilt het al uit als ik al vergessene kinder zeg. Zo heb ik eens met een watervaste stift ich liebe bill op haar wang geschreven toen ze nog sliep. Ik had het moeten filmen maar oke. Btw ze is een huppel en ik mag haar totaal niet, ook al kan ze soms aardig zijn


    whaha dikke lol x3

    ik wil myn broer x opmaken als bill mr hy wil nie xl
    ik mag wel myn ooms nagels x swart lakke O_o.. x3


    We can only learn to love by loving.