• Dat is mijn opdracht voor mijn schrijfopdracht voor Nederlands voor het examens schrijven. 't Probleem: Ik weet niet over wat ik zou moeten schrijven, wat ik moet uitvinden.
    Het moet iets zijn wat zo absurd is dat het helemaal niet kan, maar ik moet 't wel kunnen "verkopen" en 't moet aanslaan.
    Iemand een idee?

Jemig, that sucks, ik heb werkelijk geen idee :|

~ You're original, cannot be replaced ~

Een apparaat waarmee je bij jezelf plastische chirurgie kunt doen, dat het in een paar minuten klaar is. Ofzo.

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

Wat een opdrachten tegenwoordig. Ze brabbelen maar wat en jij moet het maar zien te kunnen bedenken.

Schrijf over hoe absurd zij zijn. :')

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Schrijf over een opblaasleraar XD

Life is an art, not a science.

Een tijdmachine.

If you had never come out of the blue, I would've stay

Speciale vingerknipjes waardoor je meteen bent waar je wilt zijn n_n.
    Je knipt in je vinger, en je bent op school, haha n_n

I hope heaven needs you more than I do now.

vind een leuke leraar uit (die zich leuk gedraagd en goed kleedt ,als het lukt wil ik hem lenen):P

Het leven is als een neus... Je moet eruit halen wat er in zit

Lopen over het water?

Everything means nothing, if I ain't got you.

vleugels die je aan je schouders klikt en je vliegt weg =D

Procrastination is the art of keeping up with yesterday

schrijf over een apparaatje waar je jezelf heel klein mee kunt maken,net iets groter dan een bacterië waar je ziek van word en dat je dan die bacterië in elkaar moet slaan en je dan beter word en dat apparaatje maakt je dan ook weer groter =3

If you believe in yourself anything is possible

Een dingetje dat je nagels lakt? XD

Quiet the mind, and the soul will speak.

Een apparaat waarmee je schapen kunt aaien :)

Life is hard and then we die

Hmm, misschien, nog suggesties?

Ik weet het. :Y)
    Een hoofddeksel (pet of muts ofzo, maakt eigenlijk niet zoveel uit) waar een USB-poort aan zit. Dan kan je dat hoofddeksel opzetten en op een usb stick zet je alle informatie dat je moet/wilt weten en dan steek je die in je hoofddeksel en dan ben je zo slim als alles wat op die USB staat!
    Haha, vage beschrijving. Maar wij moesten die opdracht ook ooit eens doen, en toen had iemand deze uitvinding en ik vond dat best wel cool. (cat)

If we had not a soul, music would have created it.

Conspiracy schreef:

Dat is mijn opdracht voor mijn schrijfopdracht voor Nederlands voor het examens schrijven. 't Probleem: Ik weet niet over wat ik zou moeten schrijven, wat ik moet uitvinden.
    Het moet iets zijn wat zo absurd is dat het helemaal niet kan, maar ik moet 't wel kunnen "verkopen" en 't moet aanslaan.
    Iemand een idee?

Een potlood dat nooit op geraakt?xD

Death is a promise