• Liefste Anouk,

    Had ik al eens gezegd dat ik je een verschrikkelijk lief meisje vind? Nee? Dan weet je het nu! Vind het ook echt heel leuk dat ik nu met je in een team zit. Met jou kan ik ook altijd even gezellig praten over alles en niets, haha. Of het nou over Pim, Billa of weet-ik-veel-wie gaat, het maakt allemaal niet uit. :3

    Maar daar draait het nu natuurlijk niet om, want jij krijgt vandaag je uitslag! En ik zal nog wat meer zeggen: jij gaat vandaag te horen krijgen dat je geslaagd bent, met Kirsa en andere lieve mensjes om je heen! Echt heel erg goed gedaan en ik wens je ook nu al heel veel succes met je vervolgopleiding, want ik ben zeker dat je die opleiding ook tot een goed eind zult brengen. -smile-

    Liefs, Jolien.


    ~

    Lieve Anouk,
    Gefeliciteerd met je diploma! Daar mag je trots op zijn meid!
    Verder wil ik bij deze ook even zeggen dat je een hele lieve meid bent. Er is altijd lol met jou in de buurt (*kuch*crewmeeting*kuch*).
    Ik wil je alvast heel veel succes wensen met je vervolgopleiding. Je kan het, dat weet ik zeker!

    xx <3


    ~

    Lieve Anouk,
    Mij is gevraagd, door een van jou vriendinnen (lees; Naomy), om iets liefs over jou te schrijven. Lieve dingen kan ik genoeg schrijven over lieve mensen, maar niet op momenten dat het moet, dan wil ik zoveel tegelijk schrijven dat ik gewoon niets meer neer weet te zetten. Maar, ik ga het toch maar proberen..
    Er zijn maar weinig mensen die ik zoveel over mezelf vertel, die zo ontzettend veel over mij weten. Naast mijn beste en dichtste vrienden weet jij zowat alles over mij. Ik vertel je die dingen, omdat ik ze graag met je deel, omdat ik dol op je ben als persoon en omdat ik je zo ontzettend geweldig en lief vind. Anouk je bent ontzettend speciaal voor me en ik ben blij dat ik jou heb leren kennen. Ik weet zeker dat je geslaagd bent, en tegen de tijd dat je dit berichtje te lezen krijgt ben ik allang bij jou, maar dat maakt niet uit.
    Anouk jij bent in een korte tijd ontzettend veel voor me gaan betekenen. Je bent geweldig, tof, slim en super lief, dat is iets wat je nooit mag vergeten!

    Veel liefs, Kirsten.


    ~

    Hiyaaa Lieve schat,
    Ik zit achter de actie zoals je net hebt gelezen.
    Daar vroeg ik dus ook ‘oh zo’ subtiel met wie je het meest op Q omgaat. Anyway, als je dit leest weet je dat je geslaagd bent en mag de vlag buiten met je tas eraan!
    Ik weet ook gewoon zeker dat je geslaagd bent.
    En ik weet ook zeker dat je vervolgopleiding net zo goed gaat!
    Je bent gewoon hartstikke slim!
    En verder wil ik zeggen: Je bent een schat van een meid, je bent lief, ik kan met je lachen en je helpt me als ik ergens mee zit.
    De laatste tijd is door mijn schuld ons contact een beetje verwaterd en ik ga er alles aan doen om dat weer net als vroeger te krijgen.
    Ook moet je weten dat ik je een keer ga bezoeken!
    Moet je wel even zeggen hoe ik daar moet komen.
    In de zomervakantie ga ik zeker langskomen.
    Je bent echt een schat van een vriendin en daarom houd ik van je.
    Normaal kan ik meer lieve dingen zeggen maar nu weet ik even niets meer. Maar ik hoop dat mijn punt duidelijk is.

    Love and kisses, Naomy.



    Further, iedereen mag Anouk natuurlijk feliciteren dat ze geslaagd is. Dus begin maar. GEFELICITEERD LIEVERD! <3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Proficiaaaaat !


    -

    Aaah wat lief jongens (lees: meisjes) dit betekend echt wel veel voor me, haha echt super bedankt <3


    -

    Ahhww wat lief, maar laten we alles over geslaagd of niet even in 1 topic plaatsen. Je kan de beginpost wel kopieren en daarin plakken? ^^


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=64896

    Slotje ^^