• Haaii.

    Okaay, ja ik ben bang. En dat komt allemaal door die dommen topics over geesten hier. Er staat zo iets en ik moet dat lezen omdat ik zo nieuwsgierig ben. Okay, ik zeg wel altyd van, ikgeloof daar niet in maar ik ben gewoon véél té bijgeloovig. Ik heb zo het karakter van over alles na te gaan denken en als ik jullie verhaaltjes lees [Wat ik doe omdat ik té nieuwsgierig ben] graveer ik dat in m'n hoofd en 's avonds als ik moet gaan slapen denk ik daar altijd aan. Okay nu ga ik misschien ff grof doen maar, wie ze dom idee was dat om het hier op te zetten over die geesten? M'n klein zusje zit hier op de site en die is er 9 en ook zo nieuwsgierig als ik dus gaat ze dat allemaal lezen terwijl ik zeg dat ze dat niet mag. En nu is ze elke avond bang dat er een geest in ons huis zit[Net als ik] en begint ze altijd te huilen enzoo. Door dat ding slaap ik steeds slechter en geloof me, dat doet me geen goed.

    Okay dit moest ik gwoon ff kwijt

    Hmmm. Je hoeft er niet bang voor te zijn, als je er niet mee bezig bent, doen ze ook niks ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Moeilijker gezegt dan gedaan. Want over dat 1 verhaaltje dat dat meisje word gesneden in haar slaap enzoowor ik wél echt bang

    Moeilijker gezegt dan gedaan. Want over dat 1 verhaaltje dat dat meisje word gesneden in haar slaap enzoowor ik wél echt bang


    Zolang je ze niet oproept, is er niks aan de hand^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Probleem. Want sommige vrienden en ik hebben dat al eens gedaan. Niet bij me thuis maar gewoon ergens andres niet ver van m'n huis :S. Het zit gewoon zo : Die erhalen maken me bang en njah ik kan er niets aan doen

    Probleem. Want sommige vrienden en ik hebben dat al eens gedaan. Niet bij me thuis maar gewoon ergens andres niet ver van m'n huis :S. Het zit gewoon zo : Die erhalen maken me bang en njah ik kan er niets aan doen


    Dan had je ze niet moeten oproepen. Maar ik weet niet wat of wie je oproepte, en en .. ik weet eigenlijk nu niks te zeggen ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Je zult die verhalen wel vergeten denk ik. Mss kun je voor de verandering een lampje aan laten staan als je toch te bang bent.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Je zult die verhalen wel vergeten denk ik. Mss kun je voor de verandering een lampje aan laten staan als je toch te bang bent.


    Geesten haten licht btw. En kaarslicht, dus als je van die waxine lichtjes aandoet, komen ze niet.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vond die topics ookal niet zo verstandig. :] Maar ik heb er zelf geen last van.


    blame the bully.