• Mijn zus moet een toneelstukje op gaan voeren of zo, en ze moet weten wat er helemaal in de mode is op dit moment. Nou ben ik niet echt zo'n persoon dat in gaat op de mode, dus ik kon haar daar niet mee helpen. Weet iemand wat er nu in de mode is, en waarmee iedereen nu rondloopt qua kleding? . :D


    Why should we live in a world so imperfect, if we can live in a world created by our dearest memories?

    Adidas Jackje ! (H)(H)


    Be my latern help me shine on though <3

    Ga gewoon de stad in kijk waar mensen in lopen en wat er in de etalages hangt of ga celebrities googlen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind Bershka altijd iets moois hebben? Gewoon eens naar de winkel gaan. ;D

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 18:54 ]


    All this dampness is damp.

    De birkenstocks, nog steeds. En uhm, wat dacht je van Ray-Ban Wayfarer zonnenbrillen?


    it's so empty living behind these castle walls

    Oh oh! Matroosdinges. Strepen enzo. Hoezegjedat?


    All this dampness is damp.

    Zo een tshirt met pofmouwen dat zie je nog veel vind ik de laatste tijd


    Keep on smiling

    "Sailor-look".
    Leggings met print.
    Gestippelde panty's.
    Gerafelde spijkershorts.
    Cloggs.
    "Nude-look".
    Hoge taille shorts/rokjes.
    Pastelkleurtjes en bloemenprint.
    Wedges.
    Spijkerstof.
    Kant -bijv. jurkjes en shirtjes van kant of met kant erop-


    hoi, jij bent leuk.

    Zie www.girlscene.nl ;3


    Be good to yourself. <3

    Bedankt, zijn er nog wat suggesties? ^^
    En nogmaals: Het liefste geen merken, want ik denk niet dat mijn zus nu geld gaat uitgeven daarvoor als ze het enkel even moet gebruiken voor een toneelstukje. XD


    Why should we live in a world so imperfect, if we can live in a world created by our dearest memories?

    Misschien vind je ook nog wat inspiratie op www.lookbook.nu , daar zijn echt alle trends wel te zien. (:


    hoi, jij bent leuk.