Op school moesten wij voor TO een diavoorstelling maken. Ik had samen met een vriendin de onderwerpen Biomassa en Waterkracht. We wisten die opdracht al vanaf Januari en moesten die in de loop van deze week pas uitvoeren. In die tijd kregen we ruzie en we splitsten die onderwerpen met toestemming van de leerkracht.
Ik had redelijk veel tijd in die powerpoint gestoken en vandaag presenteerde ik hem.
Mijn resultaat?
Een 14/30.
Dat mens heeft me gewoon expres laten buizen. :l
Waarom?
- Blijkbaar moest ik meer vertellen over dat ene, terwijl ik op het internet steeds dat andere uitkwam en er dus vanuit ging dat het daar over ging.
- Je moest minstens tien dia's hebben, maar omdat we gesplitst waren, dacht ik dat het er vijf moesten zijn. Is dat niet logisch?
Ik had er ongeveer zeven of acht gemaakt, voor hoger te scoren.
Wat denk je?
Het moesten er toch tien zijn. Dat mag ze dan wel eens gezegd hebben. >.<
- Originialiteit. Ik had keiveel tijd gestoken in achtergronden en fonts te zoeken. Anderen van mijn klas zijn daar niet zo bekend mee, dus ik wou daar origineel mee zijn. Wat denk je? Een dikke nul op originaliteit.
- enzovoort >.<
Dan steek je goddamn zoveel tijd in een powerpoint en dan geeft ze je juist een buis.
*¨%£*¨
En god, wat ben ik blij dat ik volgend jaar geen TO meer heb en het het einde van het schooljaar is.
[ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 17:46 ]
Let the Night embrace you