• Ja, ik ben in een WK sfeer. En nu vroeg ik me af; Weet iemand waar je van die T-shirts kan kopen met aan de achterkant van het shirt een naam van een voetballer [zoals 'Van Persie' of 'Ramos' of 'Ronaldo] en ik weet dat zulke T-shirts bestaan en dat ze voor 'gewone' mensen ook zijn.

    Dus gewoon het voetbal T-shirt wat de voetballers ook zelf dragen tijdens een wedstrijd. Ze zijn echt te koop want je ziet er af en toe welles mensen mee lopen.

    Voorbeeld


    Vainglorious

    Portugal schreef:
    Haha denk het niet want ze gaat zo weinig naar het buitenland. Which makes me think ik ga over 3 weken naar Zweden zouden ze daar ook voetballers shirts hebben? o-o

    Ik denk het, bijvoorbeeld van Zweeds voetbalspelers zoals Ola Toivonen of zo. Maar zodra je weet waar ze dus die T-shirts van daan heeft, stuur me een berichtje! :9~


    Vainglorious

    Arrogant schreef:
    (...)
    Ik denk het, bijvoorbeeld van Zweeds voetbalspelers zoals Ola Toivonen of zo. Maar zodra je weet waar ze dus die T-shirts van daan heeft, stuur me een berichtje! :9~

    Wejo hij is schattig
    haha ze is op msn dus ik ga het vragen aan d'r (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb er eentje van Ronaldo, maar die heeft m´n zus uit Portugal meegenomen :x dus ik weet het eigenlijk niet, sorry


    There are several things that I have been doing wrong.

    Caithlyn schreef:
    Meestal bij sportwinkels.


    -

    ik heb er 2
    alleen die zijn in het buitenland gekocht

    Ik krijg er een van Afellay. :9~
    Maar ik zou dus echt niet weten waar je dat kunt kopen.
    Misschien in zo'n clubwinkel?


    Smiling but close to tears.

    Arrogant schreef:
    (...)
    Ik denk het, bijvoorbeeld van Zweeds voetbalspelers zoals Ola Toivonen of zo. Maar zodra je weet waar ze dus die T-shirts van daan heeft, stuur me een berichtje! :9~


    Maar hij speelt bij psv? -Nederlandse club-
    Waarom zouden ze dat dan in zweden hebben? ;o
    Ik denk dan nog eerder dat je zon Ola shirt in zon official psv winkel kan vinden. ;o


    Smiling but close to tears.

    Volgens mij inderdaad op sportwinkels, en toch ook op het internet? Bijv. op de site van de KNVB ofzo?


    Hope goes lost but never dies.

    Die van die link heb ik ;D Ghéhe. En ik heb er nog van Arshavin enzo. Maar die koop ik allemaal op marktjes.


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn nicht heeft die voor mij in Rotterdam op de markt gekocht zei ze. En mijn neef kent iemand die die verkoopt ofzo in Amsterdam en daar krijgt hij er een van voor me :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Casanova schreef:
    Volgens mij inderdaad op sportwinkels, en toch ook op het internet? Bijv. op de site van de KNVB ofzo?

    Ja, dat kan denk ik ook wel ja. De KNVB ;D

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 21:53 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Voilá, je kan ook op internet bestellen ;3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    Mijn nicht heeft die voor mij in Rotterdam op de markt gekocht zei ze. En mijn neef kent iemand die die verkoopt ofzo in Amsterdam en daar krijgt hij er een van voor me :9~


    ga vragen of hij er ook een voor mij wilt halen. :9~


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    ga vragen of hij er ook een voor mij wilt halen. :9~

    Ik kom er gister achter dat mn tante die dingen verkoopt en ga lekker zelf halen (krul)
    Ik krijg vanmiddag een shirt van twee italiaanse spelers opgestuurd(krul)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 9:39 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ik kom er gister achter dat mn tante die dingen verkoopt en ga lekker zelf halen (krul)
    Ik krijg vanmiddag een shirt van twee italiaanse spelers opgestuurd(krul)


    Welke die uit Italië ?
    Heeft ze Villa/Torres of Afellay? (krul)(krul)


    Smiling but close to tears.