• De stelling van vandaag luidt:
    Zwarte nagellak is voor emo's en gothics

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja man, net als lange zwarte jurken, legerkisten en allstars.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dan zou ik laatst een emo/gothic vrouw van in de 50 aan de kassa gehad hebben als dat zo zou zijn :Y)


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Merte schreef:
    Dat is echt bullshit.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Echt niet, zwart is hartstikke leuk, het past overal bij.


    Life is an art, not a science.

    Merte schreef:
    Dat is echt bullshit.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Jup, zie je dan nooit die bordjes met 'gereserveerd voor emo's en gothic's' bij de zwarte dingen staan?
    Zwart is zwart, niet emo. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, want ik draag het ook, en ik ben geen emo of gothic, zover ik weet.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Oneens, ik draag het zelf ook en ik ben geen gothic of emo ;)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oneens. Het is gewoon voor iedereen die het wilt gebruiken?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens

    Ik krijg zwarte nagellak gewoon mee in de winkel hoor ;)

    (K)


    Don't stop believing, and you will be happy

    Nee zeker niet, misschien vind je zwart gewoon een mooie kleur, dat betekent toch niet dat je emo bent O__O

    nee helemaal niet, misschien vinden zij dat wel mooier maar ik vind dat iemand die niet perse emo of gothic maar juist helemaal het tegenovergestelde is het ook gewoon kan dragen. Een meisje uit mijn klas heeft ook zwarte nagellak en is echt helemaal het tegenovergestelde.

    Natuurlijk niet! Dat zou het zelfde zijn als je ze zwart haar hebt ben je gothic, terwijl je je er misschien gewoon mee bent geboren.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Nee. Waarom zou dat zijn. Zwart is een ontzettend mooie kleur, en ik ben absoluut geen gothic of emo.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 16:24 ]


    I'm not your princess

    Oneens. Zwart is hip!


    Je moet worden wie je bent.