• Ik heb deze week snuffelstage bij een kinderdagverblijf en ik moet eerlijk toegeven dat het echt komisch is. Die kinderen noemen me allemaal juf Laura en eentje moest zelfs huilen, omdat er al twee kinderen naast me zaten met een koekje eten.. Dusja, ik ben best geliefd.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    hahaha, dat is echt awesome XD


    Life is hard and then we die

    Agossie:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is zo lief.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bij mij wouden ze allemaal op mijn schoot zitten, toen ik stage liep, en alle kleuters vonden mij liever dan de juf hahaha ;3


    SLOAN.

    Wat lieeeeeeeeeef. :9~:9~
    Ik zou ook huilen, hallo, Laura is echt superlekker :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Awh da's kei lief! =)
    'k stond in dagje in een autistenkleuterklasje, en op het einde kwam het meest schattige jongetje van het klasje, Sem noemde die, op mijn schoot liggen tijdens het verhaaltje =D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Zo schattig :D


    --

    Aww, wat cute.:9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    Zoooo lief o,o(baby)

    Veel plezier daar :D


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Hoe voelt het nou? Om de populairste van de klas te zijn? ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Marshmellow schreef:
    Awh da's kei lief! =)
    'k stond in dagje in een autistenkleuterklasje, en op het einde kwam het meest schattige jongetje van het klasje, Sem noemde die, op mijn schoot liggen tijdens het verhaaltje =D.


    Achhh, dat doet me echt smelten bij het idee daarvan. n.n


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hhahaha xd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Oww Cutee!...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oow, so sweet. Doet me denken aan mijn stagedagen in een kinderdagverblijf. Ik mis die schatjes wel.


    MUSIC && FASHION

    Paraguay schreef:
    Agossie:9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.