• -

[ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:56 ]

Sometimes it's best not to care.

Ik snap ongeveer wat je bedoelt. Alhoewel mij broertje niet zo verwend is, komt hij wel aardig in de richting. Misschien is bureau jeugdzorg een idee? Ik bedoel, als jij de hele tijd leeft in angst is dat ook niet gezond. Misschien kunnen ze hem uit huis plaatsen.

Life is hard and then we die

Negeer die gast. Dan pakt ie uiteindelijk wel zelf drinken of wat te vreten. (:

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

-

[ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 13:14 ]

Damonisme schreef:
    Negeer die gast. Dan pakt ie uiteindelijk wel zelf drinken of wat te vreten. (:

Maar als we hem negeren, gaat hij beetje alles op mij afreageren krijgt ie weer een aanval, en heb je het weer. Jemig, die gast moet weg hier. Hij levert mij stress. o.o

gewoon negeren en als hij vraagt of je wat voor hem wilt pakkenz Zelfs als hij dat doet moet je net zo gaan doen als hij doet tegen jou. als hij voor je staat. "Ga eens uit het beeld ja, ik kijk tv." Lekker bot doen. leert hij het vanzelf

Love sheds light one the darkest of times

Embrace schreef:
    (...)
    Maar als we hem negeren, gaat hij beetje alles op mij afreageren krijgt ie weer een aanval, en heb je het weer. Jemig, die gast moet weg hier. Hij levert mij stress. o.o

Misschien zit hem wat dwars dat hij zo doet? Anders moet je iemand inschakelen!

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

DefectGirl schreef:
    gewoon negeren en als hij vraagt of je wat voor hem wilt pakkenz Zelfs als hij dat doet moet je net zo gaan doen als hij doet tegen jou. als hij voor je staat. "Ga eens uit het beeld ja, ik kijk tv." Lekker bot doen. leert hij het vanzelf

Het probleem is, als je het niet wilt doen filpt hij al. Hij denkt dat ie alles kan maken. Volgens mij is hij geestelijk niet helemaal in orde. o.o

Serieus: jeugdzorg.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

-

[ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 13:15 ]

Embrace schreef:
    (...)
    Ja maar als hij krijgt te horen dat hij daar heen moet, kan hij ons serieus vermoorden. En dan ook echt serieus vermoorden! Ik stel me niet aan hoor ofzo. God, ik kan hem echt niet uitstaan, hij is net klaar met eten, schuift tafel achteruit - hij was achter gaan zitten, omdat ie niet op zijn stoel wou omdat daar katten haren op lagen - Ook nog te lui om dat er af te halen o.o Hij laat zijn bord ook gewoon staan en wacht gewoon tot mam het ophaalt! Hij denkt dat ie focking de baas hier is man! Dat wij slaven zijn. Ik hou het niet langer meer uit. Als hij nog 1 x zo'n stomme ding doet.. Ik zeg het hem. Boeit me niet, dan maakt ie maar poging tot moord. Ik geef hem dan gvd aan! Word gek hier =(
    Als jij aan Bureau Jeugdzorg uitlegt wat zijn reactie zou zijn als ze hem zouden willen brengen naar een internaat, dan gaan ze echt niet even leuk een brief sturen met 'Door je zusje en moeder gaan we je uit huis plaatsen.' Zij snappen ook wel dat, dat in jullie situatie ontzettend gevaarlijk is. Ik stel voor om wel met ze te gaan praten. Je hoeft niet meteen actie te ondernemen, je kunt ook eerst met ze gaan praten, wat jullie problemen zijn. Naar aanleiding daarvan kunnen ze gaan kijken hoe ze dit het beste kunnen oplossen.
    Wees niet bang om autoritaire hulp te zoeken. Al lijkt de situatie hulpeloos, je zult zien, als het eenmaal gebeurd is, dan ben je blij dat je het alsnog gedaan hebt!

PUKKELxDING schreef:
    (...)Als jij aan Bureau Jeugdzorg uitlegt wat zijn reactie zou zijn als ze hem zouden willen brengen naar een internaat, dan gaan ze echt niet even leuk een brief sturen met 'Door je zusje en moeder gaan we je uit huis plaatsen.' Zij snappen ook wel dat, dat in jullie situatie ontzettend gevaarlijk is. Ik stel voor om wel met ze te gaan praten. Je hoeft niet meteen actie te ondernemen, je kunt ook eerst met ze gaan praten, wat jullie problemen zijn. Naar aanleiding daarvan kunnen ze gaan kijken hoe ze dit het beste kunnen oplossen.
    Wees niet bang om autoritaire hulp te zoeken. Al lijkt de situatie hulpeloos, je zult zien, als het eenmaal gebeurd is, dan ben je blij dat je het alsnog gedaan hebt!

Maar hem naar een internaat sturen vind ik ook weer zo heeel erg =o Hij heeft focking veel meegemaakt enzo, en dan zit ie daar. Dat vind ik best wel zielig. Ik vind gewoon dat hij ergens anders moet gaan wonen, bijv. bij zijn vader. Maar dat wil hij niet. Mijn moeder raakt ook helemaal gestrest van hem. Ze weeet niet meer wat ze moet. Ze wou afgelopen week zelf met mij weg gaan, weg van alles en iedereen hier. Zo erg is het gewoon =(

Klik
    Dit is de site waar je hulp kunt vinden.
    Niet denken dat helpt toch niet, want niet geschoten is altijd mis.
    Probeer het gewoon!

Embrace schreef:
    (...)

Maar hem naar een internaat sturen vind ik ook weer zo heeel erg =o Hij heeft focking veel meegemaakt enzo, en dan zit ie daar. Dat vind ik best wel zielig. Ik vind gewoon dat hij ergens anders moet gaan wonen, bijv. bij zijn vader. Maar dat wil hij niet. Mijn moeder raakt ook helemaal gestrest van hem. Ze weeet niet meer wat ze moet. Ze wou afgelopen week zelf met mij weg gaan, weg van alles en iedereen hier. Zo erg is het gewoon =(
    Mijn broertje heeft het ook heel zwaar gehad vroeger. Hij heeft ook een heel naar verleden achter de rug. Hij is niet eens agressief. Hij is super lief, hij doet niemand kwam, hij is de grootste teddybeer ooit, maar het kan gewoon niet langer zo. Het heeft heel lang geduurd voordat hij zelf door kreeg dat het zo niet langer kon. Dus ja, hij gaat naar een internaat. En ik weet dat, dat heel zwaar klinkt, maar een internaat is heus geen strafkamp. En je bent er ook heus niet de hele week.

PUKKELxDING schreef:
    Klik
    Dit is de site waar je hulp kunt vinden.
    Niet denken dat helpt toch niet, want niet geschoten is altijd mis.
    Probeer het gewoon!

Wat moet je daar op doen dan? Kun je dan een mail sturen =o?

PUKKELxDING schreef:
    (...)Mijn broertje heeft het ook heel zwaar gehad vroeger. Hij heeft ook een heel naar verleden achter de rug. Hij is niet eens agressief. Hij is super lief, hij doet niemand kwam, hij is de grootste teddybeer ooit, maar het kan gewoon niet langer zo. Het heeft heel lang geduurd voordat hij zelf door kreeg dat het zo niet langer kon. Dus ja, hij gaat naar een internaat. En ik weet dat, dat heel zwaar klinkt, maar een internaat is heus geen strafkamp. En je bent er ook heus niet de hele week.

Maar als je het woord internaat laat vallen bij hem, damn... Dan slaat ie alles kort en klein =( Ik haat het hier!