• ik bedoel die met al die bekende Nederlanders.
    Mijn vriendin kreeg een uitnodiging van haar vriendin om naar de premiere te gaan. ze wisten allebei dat we met z'n 5en gaan. Dus ik was best wel kwaad. Mijn ouders waren het met me eens en we besloten dat ik dan maar naar de grote ga zij gaat naar de voor-. Nu ga ik dus lekker met mijn moeder en tante. het klinkt kinderachtig. maar het is in ieder geval een ding van mijn wat ik wil doen voor ik doodga lijstje! En wat een mazzel nu dat ik binnenkort van de basisschool afga en dis eerder vrij heb. nu kan ik gewoon daarna toe! Want ja van 22:00 tot ruim over 24:00 is tocxh wel erg laat!

    Nee, ik helaas niet. Zou het wel cool vinden:9~ Ik ga gewoon old-skool naar de local bios.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Voor ik doodga lijstje? :X
    Maar leuk dat je gaat ik ga later. Ik ga een keer in de vakantie heb het nu te druk.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Veel plezier! Ik mag niet gaan, damn >< Ik ben van België en Ashley Greene (<3) and Xavier Samuels komen naar België voor de première. Ik wou doodgraag gaan, Ashley Greene is (samen met Taylor Momsen) mijn heroine, maar ik mag niet ):

    Oh ik ga by the way de dag na de première, zo de eerste dag dat hij in de bios is (:

    k wil wel maar ik ga al met mn vriendinnne naar de bios op 2 juli. dan is er een speciale girlznight bij ons in de bios(lol)(yeah)

    AliceLover schreef:
    k wil wel maar ik ga al met mn vriendinnne naar de bios op 2 juli. dan is er een speciale girlznight bij ons in de bios(lol)(yeah)

    Dan ga ik ook! En er is bij mij ook een girls night ;o


    Hope goes lost but never dies.

    Twilight Night Metropolis._O_


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik ga niet :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil hem ook nog zien, maar ik heb het geld er niet voor. >.<

    Twilight Night Hasselt met Beekay en Joni.


    i hate everyone

    Ik ga volgende week wel ergens, gewoon in de bioscoop. Vind ik goed genoeg (:
    Maar wel leuk dat je daar heen gaat

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 10:57 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik niet. (cat)

    VersaEmerge schreef:
    Ik niet. (cat)

    Conspiracy schreef:
    Veel plezier! Ik mag niet gaan, damn >< Ik ben van België en Ashley Greene (<3) and Xavier Samuels komen naar België voor de première. Ik wou doodgraag gaan, Ashley Greene is (samen met Taylor Momsen) mijn heroine, maar ik mag niet ):

    Ik mocht wel, Metropolis Antwerpen is vet dichtbij, maar niemand van m'n vrienden vind die films leuk, dus ben ik niet geweest. ):

    Eh, ik vind bekende NL'ers toch geen fxck aan.
    Ik heb geen zin om botox-koppen te zien voordat ik de film zou zien.
    Dat bederft het al helemaal, lmao.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 13:59 ]


    I've got your back like a bra strap.