• Leute, zoals sommige wisten ging ik gister naar Nena en zou een zeker persoon mij gaan vermoorden. Gelukkig was ze er niet en heb ik eens goed kunnen praten met die jongen en hebben we alles op een rijtje gezet.

Verder zijn er heel erg veel dingen gebeurd gister waarover menig mensen van een fanclub flink naar me uitgehaald hebben, waardoor het me niet zo verstandig lijkt om een verslag online te zetten of om er verder nog over te praten.

Ik weet dat ik jullie zo natuurlijk alleen maar nieuwsgierig maak en sorry voor de mensen die ik het beloofd had, maar het is gewoon beter dat ik hier niets meer over zeg, anders veroorzaakt dat alleen maar nog meer problemen.

Het concert was voor de rest goed en ik heb genoten.

Ik hoop dat jullie het allemaal een beetje begrijpen of in ieder geval willen begrijpen :\.

Wie du mir, so ich dir.

Tuurlijk ^^, ben blij dat het concert leuk was!

Ik begrijp het, maar wel jammer, was zo benieuwd! (krul)
    En natuurlijk is het gelukkig allemaal goed gegaan en heb je genoten (:

[ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 19:25 ]

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Ik ben allang blij voor je dat het zo leuk was en dat alles goed is gegaan (:

I may not always be perfect, but I'll always try.

Natuurlijk begrijpen we dat. Ik ben blij dat je van het concert genoten hebt en alles op een rijtje hebt kunnen zetten. ^^

Let the Night embrace you

Ik begrijp het hoor (: Wel jammer, ik ben benieuwd wat er gebeurd is! Maar wel fijn dat je erover hebt kunnen praten met hem.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Laat me raden. Rietpop? ;p

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Ik ben heel erg blij voor je dat je het naar je zin hebt gehad en alles op een rijtje hebt kunnen zetten. Hoe nieuwschierig ik ook was ik snap dat het beter is om et geen verslag van online te zetten en dat respecteer ik.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

SouthKorea schreef:

Oke, nu ben ik nieuwsgierig, ja. Maar ik begrijp het wel. In ieder geval, goed dat je toch nog hebt genoten van het concert.

xx

Some people make the world special just by being in it

Reset schreef:
    Ik begrijp het, maar wel jammer, was zo benieuwd! (krul)
    En natuurlijk is het gelukkig allemaal goed gegaan en heb je genoten (:

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

Miauw schreef:
    Ik begrijp het hoor (: Wel jammer, ik ben benieuwd wat er gebeurd is! Maar wel fijn dat je erover hebt kunnen praten met hem.

Ik begrijp het, maar goed om te horen dat je het leuk gehad hebt!

"Don't look back, you're not going that way."

Ik blijf me afvragen waardoor het zo mogelijk is dat je zo in die contactsfeer bent geraakt.
    Be honest, een gemiddelde concertganger is er puur om wat naar muziek te luisteren en van een optreden te genieten, maar jouw bezoeken hebben keer op keer een wat zwaardere betekenis.

Naja, maakt verder totaal niet uit hoor. Glad you had your day :]

No growth of the heart is ever a waste

Miauw schreef:

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

SouthKorea schreef:

Only losers can act the way you do