• Serieus.. Ik voel me slim, geweldig, respectvol, enz...

    Klinkt alsof ik een heel groot ego heb, maar hoe zou je zelf zijn als je wat hieronder staat leest:

    We hadden dus Godsdienst op school en gingen naar het Leefsleutel lokaal. Dat lokaal bestaat voornamelijk uit houten dingen en de vloer is bedekt met een groene stof. We gingen daar een soort van mediteren. Allemaal goed en wel tot onze lerares ons kaarsjes gaf die we zélf moesten aansteken. Ze wéét dat onze klas onhandelbaar en vol kinderachtige apen zit. Ik had dus al helemaal schrik dat ze die kaarsjes gingen omstompen of een lucifer lieten vallen op het tapijt. Er was niets gebeurd, gelukkig. We moesten daarna in een kring zitten en ik had geen kussen, dus een vriendin vroeg of iemand nog een kussen had. Een jongen die over mij zat gooit het kussen naar me toe, over de kaarsen..
    Gelukkig had hij goed gegooid, maar omdat mijn klas vol van die letterlijke apen zit, wou een andere jongen dat ook proberen. Wat denk je? Recht, baf, in de kaarsen.. Ze vlogen op mij en de mat lag al direct vol kaarsvet.

    Godzijdank waren de kaarsen gedoofd door het kussen, maar dat was toch even schrikken. >.<

    Maar serieus, dat is toch het stomste wat je kan doen? Sorry dat ik het zeg, maar ik voel me echt wel slim en goed dat ik zoiets niet doe.

    Alleen wil ik ook zo slim zijn voor mijn examens
    (krul)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 18:50 ]


    Let the Night embrace you

    Haha,ik zie er enkele van mijn klas dat ook wel doen.

    Ik voel me sws slim bij mijn klas :'D


    -

    Haha, ik zou het grappig vinden. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Genius schreef:
    Ik voel me sws slim bij mijn klas :'D

    ja ik ook. maar mijn klas is op Gina naa oook echt wel super dom hoor. die gaan zitten Eten tijdens de les. En dan vinden ze het gek dat de leraar boos word. want ze deden tog niets....


    When words fail music speaks

    Dit hangt af van je karakter.


    -

    Mijn klas zou dat niet doen, zo dom (sorry) zijn ze nog (net) niet :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Blessed schreef:
    Mijn klas zou dat niet doen, zo dom (sorry) zijn ze nog (net) niet :X

    Dan heb jij echt geluk. :'D


    Let the Night embrace you