• Alle rollen zijn bezet voor mijn nieuwe serie: I'm The Queen of Hockey

    Deel 1 van mijn Hockeyserie is er
    Im The Queen of Hockey Proloog



    Attentie: Wil je o de hoogte gehouden worden van mijn serie? Voeg me toe bij vrienden en daarna kijk je in je vriendenlijst en klik je op: Op de hoogte gehouden worden van KimCupCake's quizen.

    Ik wil wel x3

    Rol: Voetbal meisje

    Naam: Nicol

    Leeftijd: 17

    Kleur haar: zwart

    Kleur ogen: blauw

    Karakter: nogal een bitch,best aardig als je der kent,jongensachtig,segt precies waar ze voor staat[niet op der mondje gevallen]

    Text:

    Hoi ik ben Nicol en ik ben de aanvoerdster van het Voetbalteam dat naar de spelen gaat. Ik heb er echt wel zin in.ik ben trouwens 17 jaar en ik heb zwart haar en blauwe ogen. bijzondere combi toch ? ik ben best een kreng als ik je niet ken of als ik je niet mag maar voor de rest ben ik wel oke.

    Bubai moe weg de training begint zo..


    We can only learn to love by loving.

    Ehhm oké

    (...)
    Magik misschien nog weten wie je van Th het leukst vind? Tom niet maar Bill,Georg of gustav of Andreas?
    En mag ik misschien nog een plaatje van uiterlijk voor in de serie? :$


    ^^ gheghe doe my dan mr biiwllebob x3

    en sal ff plaatje soeke je krygt hem so


    We can only learn to love by loving.

    http://img1.liveinternet.ru/images/attach/b/3/21/5/21005147_eschyo_brukli.jpg


    ^^ andere met zwart haar en blauwe ogen onvindbaar xl


    We can only learn to love by loving.

    Rol:Meisje van zwemmen;)

    Naam: Karin!

    Leeftijd: 15(mag je ouder maken;))

    Kleur haar: DonkerBlond

    Kleur ogen: Blauw/groen

    Karakter: Spontaan,lief voor vrienden,Kom voor mijn vrienden op!,als ik ergens voor ga,ga ik er ook echt voor,ben niet gauw op mijn mondtje gevallen,Heb altijd wel een weerwoord!,Heb een hekel aan Huppels

    Met wie je van Th wilt(Ik kijk of dat kan):Ben eigenlijk voor Tom,maar aangezien die bezet is,,wil ik wel met Georg!:P

    Text:
    Heey!,
    ik ben Karin,ik ben 15 jaar,heb donkerblond haar en groen/blauwe ogen.Ik ben de leider van het ZwemTeam;)
    Je kan maar beter Niet aan mijn vrienden zitten wat dan ben je mors dood!Als je lieff voor mij bent ben ik het ook voor jou!;)
    O ik moet gaan!We moeten gaan oefen voor de olympische Spelen!!

    Bye!,Wish my luck!!

    Plaatje:ff zoeke!;)



    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    dit plaatje: http://www.quizlet.nl/quiz/195088/het-zusje-vanandreastk-love-story-33/results.php


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Rol: Meisje van tennis

    Naam: Ilse

    Leeftijd: 18

    Kleur haar: blond

    Kleur ogen: blauw

    Karakter: lief, koppig, eigenwijs, spontaan, gek, niet op me mondje gevallen

    Met wie je van Th wilt(Ik kijk of dat kan): Bill? *kijkt heel lief* of anders Gustav

    Text: Heeyy ik ben Ilse, 18 jaar en ik tennis :) Ik ben erg lief, maar kan ook super koppig en eigenwijs zijn. Als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb... Verder ben ik heel spontaan en heb ik totaal geen moeite om met vreemden contact te maken. Najah, dat was het weer!

    Plaatje: http://i304.photobucket.com/albums/nn186/uncoofbe/scenehairstyles.jpg


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    NOG 2 ROLLEN!

    Rol:Meisje van het Turnen en Krijgt met Andreas:

    Naam:
    Nicky
    Leeftijd:
    18
    Kleur haar:
    Bruin
    Kleur ogen:
    Bruin
    Karakter:
    Altijd vrolijk maar kan ook verlegen zijn
    Met wie je van Th wilt(Ik kijk of dat kan):
    Kan niet meer ;)
    Text:
    Haay mijn naam is nicky
    Ik doe aan turnen als zinds ik 4 jaar ben
    Ik ben nu hard aan het oefenen voor de olympische Spelen
    Ik hoop ook dat ik er aan mee mag doen ;)
    Maar ik ,moet nu gaan ,moet nog trainen wil natuurlijk wel voor het goud dan he ;)
    doei (K)

    Plaatje:
    http://gamesnet.vo.llnwd.net/o1/gamestar/objects/137045_main.jpg


    You can't touch music but music touch you

    Meisje van het Turnen(Komt niet heel vak erin)(Krijgt met Andreas):
    Is die nog vrij?


    Rol: Die hierboven ^^ Of anders die andere al deze niet meer vrij is p^^

    Naam: Annelies

    Leeftijd: 16 ofoz?

    Kleur haar: Blond

    Kleur ogen: Bruin

    Karakter: lief, spontaan, bitchy, koppig

    Met wie je van Th wilt(Ik kijk of dat kan): Andreas dan maar

    Text:
    Haaii^^
    Mijn naam is dus Annelies en ik ben 16 jaartjes oud. Van sport doe ik turnen en soms ook wel eens dansen of voetbal. Nu ben ik momenteel samen met Andreas, de Bf van Bill en Tom. Hij is echt zo'n lieverd! Alleen al als ik naar hem kijk word staelgek en krijg ik vlinders in de buik. Maarjah, nu moet ik gaan.
    Ciaoz(H)

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=63774

    Ps : Komt die er écht zo weinig n :P

    Meisje van het Turnen(Komt niet heel vak erin)(Krijgt met Andreas):
    Is die nog vrij?


    Rol: Die hierboven ^^ Of anders die andere al deze niet meer vrij is p^^

    Naam: Annelies

    Leeftijd: 16 ofoz?

    Kleur haar: Blond

    Kleur ogen: Bruin

    Karakter: lief, spontaan, bitchy, koppig

    Met wie je van Th wilt(Ik kijk of dat kan): Andreas dan maar

    Text:
    Haaii^^
    Mijn naam is dus Annelies en ik ben 16 jaartjes oud. Van sport doe ik turnen en soms ook wel eens dansen of voetbal. Nu ben ik momenteel samen met Andreas, de Bf van Bill en Tom. Hij is echt zo'n lieverd! Alleen al als ik naar hem kijk word staelgek en krijg ik vlinders in de buik. Maarjah, nu moet ik gaan.
    Ciaoz(H)

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=63774

    Ps : Komt die er écht zo weinig n :P


    Ik maak je de Huppel en de huppel is ook gelijk het dansmeisje dat Tom wil afpakken van Kim(mij) x'D

    Nou, okéé dan :P

    Deel 1 van mijn Hockeyserie is er
    Im The Queen of Hockey Proloog

    Attentie: Wil je o de hoogte gehouden worden van mijn serie? Voeg me toe bij vrienden en daarna kijk je in je vriendenlijst en klik je op: Op de hoogte gehouden worden van KimCupCake's quizen.

    Rol: Huppelkut van het dansen met blond haar

    Naam: Michelle

    Leeftijd: 17

    Kleur haar: blond

    Kleur ogen: groen

    Karakter: Bitchy,ego,arrogant

    Met wie je van Th wilt(Ik kijk of dat kan): Tommi (H)

    Text:

    Heey!

    Ik ben Michelle en zit op dansen! Het is echt onzettend leuk! Verder zijn mijn hobby's: Shoppen, nerds belachelijk maken xD, iemand opmaken en haar doen, en sexy jongens kijken ;) Mijn karakter is nog al,.. Ja hoe zeg ik dat... Irri voor mensen die ik tegen kom... Want als je me nog niet kent zeg maar kan ik heel gemeen uit de hoek komen... Als je mijn vriendinnen maar met een poot aan raakt lig je met 2 gebroken benen op de grond (A) Maar ik ga weer!

    Byez <3

    Plaatje:
    http://www.hairstylescut.com/images/celebrity-hairstyles/Ashley_Olsen.jpg

    Wil je even zeggen of ik die rol krijg? Of ik mag ook wel als die al bezet is bij een andere rol geplaatst worden hoowr ;)