• Ik moet een aantal dingen scannen voor een vriendin van mij, en de eerste twee dingen zijn gelukt. Dan deed ik mijn boek op de scan ding, deed de klep dicht, drukte op SCAN, daarna kwam er te staan wat je ermee wil doen: opslaan op PC. Dan meestal krijg je een pagina te zien met andere dingetje op je computer, en dan klikte ik op MP navigator. Dan deed ie de scan in die map en hoppa, gescant. En nu doet ie het niet meer. Kan iemand me alsjeblieft hebben want ik heb nog zoveel meer te doen! Ik word echt gek.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sorry ik kan je niet helpen, ik heb daar geen verstand van.(cat)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    No idea..


    "I shut my eyes in order to see.'

    :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    k zou je graag helpen maareh ben niet zo technies :S

    En die staat echt nergens in een map op je computer? Wij hadden ergens een map staan waar alle gescande dingen naartoe gingen =/.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    En die staat echt nergens in een map op je computer? Wij hadden ergens een map staan waar alle gescande dingen naartoe gingen =/.

    Ja, dat heb ik ook maar ze worden nergens heen gestuurd, het loopt gewoon een beetje vast.

    Maar het is nu gelukt, ik heb ze gekopieerd en breng ze nu maar naar 'r toe.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kan je niet naar 'Windows Live Photo Gallery' dan 'Bestand' en van 'Van Scanner of camera importeren' ? Zo doe ik het altijd (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.