• De laatste tijd krijg ik steeds als ik Q open een melding dat er een fout in de pagina zit, en dan staat er van: In Internet Explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak en dan kan je klikken op: verzenden en niet verzenden. Maar hoe dan ook, dan sluit Q automatisch af. En dat is dus heel vervelend. Nu vroeg ik me af:
    Hebben hier meer mensen last van of ligt het aan mijn computer?

[ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 10:19 ]

You were much more muchier, you've lost your muchness.

ik gebruik mozilla firefox!
    veel mensen zeggen dat dat veel beter is enzo dus misschien is het handig als jij dat ook gebruikt.
    volgens mij kan je ook gewoon op internet zoeken en dan firefox instaleren als je het niet hebt.

You are the dream. I am the dreamer.

Toen ik op school op Quizzol zat, had ik daar idd ook last van. Dat was donderdag (krul)

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ik heb dat niet. Misschien ligt het aan je pc?

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Dat heb ik ook, echt de hele tijd de laatste tijd. Super irritant!
    Dus het ligt zeker niet aan jou computer.
    Hij laad dan opzich wel weer daarna, maar gelijk 5 sec later gebeurd weer het zelfde.

PleaseBiteMe schreef:
    Dat heb ik ook, echt de hele tijd de laatste tijd. Super irritant!
    Dus het ligt zeker niet aan jou computer.
    Hij laad dan opzich wel weer daarna, maar gelijk 5 sec later gebeurd weer het zelfde.

Idd!

Ik heb Firefox, kan je dus niet helpen.

*insert philosophical cringe expression here*

Ik heb safari en daar werkt het wel :3

All was well.

Dat heb ik ook wel eens. Niets raars aan. Dan is er iets mis met de verbinding, moet het even afsluiten en dan kan je er weer op. Misschien irritant, maarja.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Paraguay schreef:
    Dat heb ik ook wel eens. Niets raars aan. Dan is er iets mis met de verbinding, moet het even afsluiten en dan kan je er weer op. Misschien irritant, maarja.

Maar ik heb het al 2 weken lang.

Architect schreef:
    Ik heb safari en daar werkt het wel :3

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

RgnLuvsPugs schreef:
    ik gebruik mozilla firefox!
    veel mensen zeggen dat dat veel beter is enzo dus misschien is het handig als jij dat ook gebruikt.
    volgens mij kan je ook gewoon op internet zoeken en dan firefox instaleren als je het niet hebt.

Ik heb dat nu ook geïnstalleerd, wel even wennen. Het is heel anders dan gewoon internet. Maar volgens mij is het veel sneller, en ik heb nog geen foutmeldingen gehad. :')

Dat heb ik dus ook de héle tijd o_o

"I shut my eyes in order to see.'

Dorpsgek schreef:
    Dat heb ik dus ook de héle tijd o_o

Je moet -kan- firefox installeren, het is even wennen maar ik heb het 20 minuten geleden ook geïnstalleerd en het werkt echt!

Ja ik heb al Google Chrome, maar daar zit ik bijna nooit op :'D Maar dat doet 't tot nu toe goed _o_

"I shut my eyes in order to see.'

Ik heb dat ook al de hele tijd --'.

Ik zie er geen kruidnoot meer in.