• Wrong Body
    Alexia en transseksuele jongen die opgesloten zit in een meisjeslichaam.
    Al zijn helle 16 jarige bestaan heeft hij het verzwegen en is hij door het leven gegaan als een mooi, netjes en streng opgevoed meisje. Je hoorde hem nooit zuren en van buiten leek hij een perfect leven te lijden. Van binnen was hij kapot en wou hij niets liever dan zichzelf zijn.
    Maar zijn lichaam vertelde hem elke dag weer dat, dat niet kon en waarschijnlijk ook nooit zou gebeuren als hij er niet voor uitkwam tegenover de rest van de wereld.


    Rollen
    Bff; Samantha McKensy
    Broer; Cédric Noway
    Zusje; Leike Noway
    vriendin; Skyler Jansen
    vriend; Alex Heartlock
    Buurmeisje; Maider Lockwood
    Bitch; Katie Mary Clark
    pestkop; Romy Addley
    pestkop;
    eerst vriendin daarna bitch;

    Nodig
    Naam;
    Leeftijd;
    Foto;
    info;



    Edit; Ja ik heb al eerder het verhaal Wrong Body gestart. alleen kwma ik toen niet vedder dan het eerste hoofdstuk. en ik wou gewoon graag voernieuw beginnen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 0:20 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bitch
    Naam;Marjorie.
    Leeftijd;17
    Foto;http://www.kapsels.net/haar/modern-kapsel-10.jpg
    info:
    Lang, blond, en een verschrikkelijk onzeker meisje. Marjorie is heel onzeker omdat...(kan je zelf in vullen)
    Maar ze verschuild dat onzeker zijn achter een bitchie houding. ze pest alles en iedereen en mensen vinden haar niet aardig. toch heeft ze een heel gevolg "vriendinnen" maar die gaan alleen maar met haar om omdat ze veel geld en een goede reputatie heeft. eigenlijk is Marjorie heel ongelukkig.


    When words fail music speaks

    Rol: BFF
    Naam; Samantha McKensy
    Leeftijd; 17
    Foto; Klik
    info; Samantha is een aardig en vrolijk meisje, dat als je haar ontmoet nogal verlegen is. Ze geeft altijd iedereen een kans, meestal zelfs een tweede of zelfs derde kans. Ze kan hierdoor snel gekwetst raken, maar dat heeft ze er voor over. Ze haat het als anderen iemand veroordelen, terwijl ze diegene niet eens kennen. Het gaat om het innerlijk, niet om wat diegene is of hoe diegene er uit ziet. Ze os over het algemeen vrolijk en probeert altijd te glimlachen. Als het niet goed met haar gaat, zul je dat ook niet van haar horen en zal ze het verbergen achter een glimlach. Alleen goede vrienden kunnen dan merken dat er iets mis is meestal. Sam kan ook erg gek en hyperactief doen en ze is een echte daredevil en adrenalinejunkie. Ze houdt van pretperken -dan vooral de achtbanen- en gevaarlijke dingen zoals bungeejumpen en skydiven. Dit heeft ze dan allemaal ook al gedaan. Ze doet aan atletiek en turnen en is er goed in. Ze doet mee aan wedstrijden, maar dit is meer onder druk van haar ouders. Dit is ook de reden dat haar hart er niet meer in ligt. Haar ouders zijn erg streng en proberen haar altijd de richting in te sturen, die zij willen, ook al is dat niet de richting die Sam meestal wil nemen. Sam wil eigenlijk een 'homocide inspector' worden als ze ouder is of bij de FBI of SWAT gaan werken. Ze is nogal ambitieus dus, maar haar plannen verteld ze nooit aan haar ouders, hun maakt ze wijs, dat ze later advocate of kinderarts wil worden. Alleen Alexia weet van haar echte ambities. Als er iets met haar vrienden is, zou ze zonder twijfelen meteen naar ze toe gaan en ze proberen te helpen, zelfs als het in het midden van de nacht is, ze de auto van haar ouders moet stelen en eerst 3 uur moet rijden voordat ze er is. Je kunt bij haar alles kwijt en ze zal haar mond er tegen iedereen over houden, maar je zo goed mogelijk proberen te helpen.

    Mag ik een notificatie als er een deel online staat? ;x Ik vind het namelijk een super leuk idee ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dankje voor de rol <3


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maserati schreef:
    Dankje voor de rol <3

    en jij bedenkt voor je karakter ^^
    en ik zal je het melden als het eerste deel online staat. ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    zusje
    Naam; Leike -achternaam-
    Leeftijd; veertien
    Foto; Leike
    info; Leike is een apart geval, ze is geen makkelijk meisje ookal komt ze meestal wel zo over. Leike is hoogbegaafd en dat mogen mensen ook altijd weten, omdat Leike hoogbegaafd is is ze meteen ook erg bijdehand. ze weet het altijd beter en loopt mensen te commanderen als ze maar een klein foutje maken. daarom vinden mensen Leike maar een raar meisje en zouden niet bij haar in de buurt willen komen, toch is ze erg populair. dat komt omdat ze erg grappig is, ze loopt de hele dag door te lachen dus zal je haar niet gauw boos of huilend zien. Leike heeft ook vaak jongens om zich heen omdat ze een apart maar mooi uiterlijk heeft, Leike is erg nonchalant in alles eigenlijk. ze komt meestal lekker ongeïntereseerd over, ze geeft niks om uiterlijk en zal mensen er ook nooit op afkeuren. Leike is ook streng tegen pesters en probeert er ook heel veel tegen te doen, mensen pestten vaak één van haar vrienden omdat hij wat dikker was en ook nog homosexueeel. Leike heeft ze dus duidelijk gemaakt dat ze daar niet aanmoesten beginnen, ze gebruikt altijd haar magische zin; ''waar hebben we geleerd om mensen op hun uiterlijk te keuren?''. meer info? vraag maar ;3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Vancha
    Ik zou tog graag van jou willen weten warom ze dan zo onzekker is. en of ze ook weet dat ze alleen vrienden heeft om haar geld ?
    en is ze aleen zo bitchy vanwegen haar onzekerheid of ook vanwegen haar geld.

    sorry., iets duidelijker graag. [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil graag de broer zijn (:


    Naam; Cédric Noway(dat was toch de achternaam?)
    Leeftijd; 20(hij is jarig op 25 juni,dus bijna 21)
    Foto;Cédric
    info; Cédric is een typische 'mooi boy'.Hij heeft vele meisjes achter zich aanlopen,Heeft een mooi koppie,een lekker lichaam en heeft het goed thuis.Cédric is een koppige jongen die een grote mond heeft en doet wat hij zelf wilt,hij heeft vaak problemen met school en ouders,Door vaak te spijbelen,vechten,liegen óf dealen.Ja hij dealt,Alleen gebruiken doet die niet,daar is die nou net íets te slim voor.Zijn ouders noemen hem soms ; 'Een grote schande van de familie' en 'De jongen zonder talent'.Want zijn zusjes zijn het oogappeltje van zijn ouders en komen er ook meestal overal mee weg.Cédric doet niks anders dan voetballen en muziek luisteren.Maar ook híj heeft goede kanten,Zo is hij erg beschremend om naar zijn zusjes en als er iemand aan hun komt dan komen ze ook aan hem,Is hij behulpzaam tegen oudere mensen(ookal zou je dat niet van hem denken),Is hij lief tegen kleine kinderen,En als hij ergens voor wilt gaan,dan zet hij alles op alles om dat te bereiken!

    Als je nog meer info nodig hebt (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    @JimatHatiku
    Jha dat is de gouie achernaam =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    BITCH
    Naam; Katie Mary Clark
    Leeftijd; 16 jaar.
    Foto; Klikken voor een foto!
    Informatie; Katie is een meisje van zestien jaar oud. Ze heeft blond haar en felle zeeblauwe ogen wat mooi combineert bij haar prachtige slanke figuur. Katie is het soort meisje dat zich vaak aanstelt. Ze is bang voor insecten en houd erg veel van haar ouders, geld en haar chihuahua. Katie is populair, erg populair. Katie is arrogant, rustig, slim en vooral erg achterbaks. Katie's favorieten kleuren zijn lichtroze en zilver. Katie deed vroeger aan hockey maar is daar nu ongeveer drie jaar mee gestopt. Nu is ballet dansen haar passie. Katie's arrogante en achterbakse gedrag komt doordat ze zo verwent is door haar ouders en haar familie.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 17:01 ]


    Vainglorious

    ö

    Yeaah ik heb de rol(A)

    Thankyou very much!!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    @Serpensortia
    Je foto doet het niet., zou ik eentje mogen die het wel doet ?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    mag ik er nog eentje invullen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Baboon schreef:
    @Serpensortia
    Je foto doet het niet., zou ik eentje mogen die het wel doet ?

    Maar natuurlijk! Ik heb de foto gewijzigd ;']


    Vainglorious

    Lyrics schreef:
    mag ik er nog eentje invullen?

    Heel graag zelfs.

    @Serpensortia
    oke bedankt =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ghehe, mag ik er ook nog één invullen? n.n Ik hou van personages bedenken Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.