• ///

[ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:52 ]

No growth of the heart is ever a waste

Juneau schreef:
    Haha daar is Wilder echt niet op tegen hoor, hij wil énkel en alléén de criminele buitenlanders eruit.

Overigens hier nog wat andere standpunten, houden we dit topic een beetje levend. (krul)

De PVV staat voor;

*De PVV kiest voor menswaardige zorg en voor ouderen in verpleeghuizen die meer rechten hebben dan gevangenen
    *De PVV kiest voor dierenwelzijn en dierenbeulen moeten keihard worden aangepakt en een levenslang verbod op het houden van dieren krijgen
    *De PVV wil geen KM-heffing, dat lost de files met geen millimeter op.
    *de PVV wil mensen de mogelijkheid geven om hun eigen huurwoning te kunnen kopen
    * leraar moet weer meester zijn en reken- en taalvaardigheid moeten de basis worden van het primaire onderwij
    *De altijd-maar-leuk-cultuur in het onderwijs moet vervangen worden door het klaarstomen van onze jeugd voor een serieuze rol in de samenleving later
    *De PVV kiest voor zero tolerance. Elk afdingen van het gezag van de politie moet worden tegengegaan. De politie moet heer en meester zijn op straat

Ik ben het hier zo erg mee eens.

Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

Volgens mij hebben die ouderen in verpleeghuizen het best goed hoor.. Mijn tante werkt in een verpleeghuis, en mén, ze hebben zelfs een restaurant, een chill kamer, en ze hebben feestjes. En een geweldige lift ö. Ik wil stiekem daar ook wonen. ^^

SLOAN.

Guitarsolo schreef:
    Volgens mij hebben die ouderen in verpleeghuizen het best goed hoor.. Mijn tante werkt in een verpleeghuis, en mén, ze hebben zelfs een restaurant, een chill kamer, en ze hebben feestjes. En een geweldige lift ö. Ik wil stiekem daar ook wonen. ^^

Maar weetje. Dat is lang niet in alle pleeghuizen. :] Ik heb andere verhalen gehoord.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Let's blow some life in this topic :9~

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Hoi deel 3. Hier gaan we weer :Y)

[ bericht aangepast door een moderator op 12 juni 2010 - 14:30 ]

we've only said goodbye with words

Oh yeah. Wilders. Als de VVD met de PVV gaat samenwerken, dan is Rutte dom ;x . He ze hebben allebei twee VV's Ö

SLOAN.

Guitarsolo schreef:
    Oh yeah. Wilders. Als de VVD met de PVV gaat samenwerken, dan is Rutte dom ;x . He ze hebben allebei twee VV's Ö

Haha (krul) goed opgemerkt XD (nerd)

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Hmm, Strx komt er een hele rechtse partij. Voor de eerste keer in 16 jaar, lijkt me wel goed :3

Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

De Christen Unie ownt de PVV gewoon.
    Christen Unie heeft 5 zetels junge. (krul)

[ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 18:54 ]

Smiling but close to tears.

geert wilders aan de macht(Y)

ok

Stokbrood schreef:
    (...)
    Maar weetje. Dat is lang niet in alle pleeghuizen. :] Ik heb andere verhalen gehoord.
    Ja maar je kunt niet álles gaan afwegen tegenover elkaar. Je hebt ook wel slechte scholen, slechte zwembaden, slechte weetikveel wat. Daar hoor je ook verhalen over, dat betekend nog niet dat je er iets aan kunt doen.

ImNotOkay schreef:
    Hmm, Strx komt er een hele rechtse partij. Voor de eerste keer in 16 jaar, lijkt me wel goed :3
    Mij ook, ik denk dat er dan éindelijk eens iets gaat veranderen. (: In een positieve manier overigens. x]

madena schreef:
    geert wilders aan de macht(Y)
    Fout, het is geen dictator dus hij komt niet alléén aan de macht. Hij is enkel de woordvoerder van de PVV.
    Zo krijgen we ook die verwarring van Wilder is de nieuwe Hitler. (:

Zo, en als ik vanavond weer thuis ben wil ik weer kunnen discussiëren! x]

yasmine658 schreef:
    Pfff Nederland is nu eenmaal een culturele samneleving dus waarom zij je buitenlanders als minderen gaan behandelen? Straks krijg je nog een of andere burgeroorlog! En dan gaat de rest vand e wereld zich dan weer bemoeien..!

Burgeroorlog? Als die vent aan de macht komt zou het me niks verbazen als er weer een wereldoorlog komt. Hij doet me denken aan Hitler,die is ook zo begonnen. In krisis tijd, tegen een bepaalde groep,nee het zou me niks verbazen.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall