• Mijn kat stalkt me. Ze zit op mijn bureau, geeft overal kopjes aan, is ondertussen mijn schoolmap aan het slopen terwijl ik mijn huiswerk probeer te maken.
    En nu heeft ze besloten dat ik geen huiswerk mag maken, want ze is bovenop mijn boek gaan liggen.

    Wie heeft er nog meer gekke huisdieren?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn katten geven mijn hond kopjes, en ze liggen samen in de mand :3


    SLOAN.

    Volgens mij vergeten mijn katten dat ze katten zijn xD.. een van mijn katten gaat zitten op commando.. en mijn andere kat die word helemaal gek als je zegt ''kitty eten?'' en als je bijvoorbeeld iets aan het lezen ben en ze willen aandacht gaan ze ook op me boekje zitten of liggen xD.. en zodra ik naar de keuken loop ofzo staan ze gelijk allebei naast me :P

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 10:43 ]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Haha, ja daar zijn het katten voor hé!

    Mijn Baileys spoort ook voor geen meter, hij is een kater van net iets meer dan een jaar.

    En dat is te merken ook want zijn katten streken zijn verschrikkelijk af en toe! :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Da's zo schattig =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik had vroeger een kat die kon apporteren
    Ook heb ik er een gehad die kaas at :Y)

    En dat zijn maar twee van de vele idiote voorbeelden die mijn huisdieren kunnen/konden.

    Ps: mijn kat doet ook, en als ik dan mijn boek wil pakken begint hij te bijten en blazen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 12:35 ]


    Live life limitless.

    Boulevard schreef:
    Ik had vroeger een kat die kon apporteren
    Ook heb ik er een gehad die kaas at :Y)

    En dat zijn maar twee van de vele idiote voorbeelden die mijn huisdieren kunnen/konden.

    Ps: mijn kat doet ook, en als ik dan mijn boek wil pakken begint hij te bijten en blazen.

    Geniaal _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahah, mijn kat doet nét hetzelfde als ik aan het leren ben ofzo! :'D

    En gisteren lag ik in mijn bed met mijn samenvatting Esthetica, was het nog even aan het nalezen en leunde met mijn hoofd op mijn hand. Beetje zoals deze foto. En dan kwam m'n katje achter me liggen en stak ze haar hoofd twee uur lang tussen m'n arm, haha.

    Mijn kat eet ook kaas!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hahahaha, das echt lief.
    k had ook gekke huisdieren [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    hahaha mijn kat surft op mn vloerkleed x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ah schattig! Ik heb geen huisdieren, maar mag wel altijd op de katten van de buurvrouw passen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    (cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn kat lust alles, ze eet groenten en kaas en spruitjes en hondenvoer en friet en snoep echt alles.. ze word wel dik als we niet oppassen want ze eet het eten dat mijn honden laten staat ook op(cat)en ze gaat altijd mee als we de honden uitlaten en loopt ons dan echt overal achterna maar als we omkijken doet ze alsof ze ons niet ziet en kijkt ze gewoon de andere kant op :P en mijn hond die laat altijd boeren :P

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 18:25 ]

    Ik heb een kat en een hond, maar die zijn redelijk normaal.

    Ik heb wel een gekke chinchilla (:
    Ze is enorm lui en slaapt graag op mijn hoofd, ze probeert ook vaak op mijn computermuis te kruipen zodat ik niks kan doen en ze laat zich soms gewoon vallen op de plek waar ze staat en slaapt dan (:


    You’re falling into history.

    Hahaha heb ik ook altijd. :']
    Mijn kat (als ik bijvoorbeeld een boek aan het lezen ben) gaat ze met haar poot dat boek omlaag trekken. En als ik dat dan toelaat, gaat ze bovenop mijn boek zitten en me heel schijnheilig aankijken :'D
    Aandacht tekort geloof ik - alhoewel ze echt megaveel aandacht krijgt. XD


    And he's the only person who ever left me breathless.