• Wat zou jij doen, als je er op eens achter komt dat je zwanger bent (3 maanden) ??
    zou je het houden ?

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 9:50 ]


    Have funn!!

    In paniek raken denk ik?
    Haha verder niets.


    Your make-up is terrible

    Uh. Geen idee?
    Ik zorg er maar gewoon voor dat ik niet zwanger raak. :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ehm, drie maanden. Dan moet ik het houden. Hoe dan ook. Je kan maar abortus plegen tot 3 maanden. So, ik zou in paniek raken, en het niemand durven te vertellen haha.


    SLOAN.

    eeh, ik zou iedergeval overstuur raken en niet weten wat ik moet doen.
    kijk aan de ene kant ben ik erg tegen abortus dan dan zou ik het willen houden
    maar aan de andere kant, ik ben nog maar 17, heb geen toekomst voor het kind, kan het eigenlijk niks bieden (Nog niet dan), dus dan zou ik het weg willen laten halen


    Nvt

    IK heb geen idee wat ik dan zou doen... Met mijn ouders praten, I guess.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eerst in paniek raken en dan tegen mijn moeder gillen. Ik ben tegen sbortus en als het 3 maanden is, moet je het ook al houden. Maar ik kan het eigenlijk niks bieden, ik heb helemaal niets. Ik zorg gewoon dat ik niet zwanger word!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    In paniek zijn sowieso.
    Nou goed, je moet het toch zeggen, of je het nu houdt of voor abortus gaat. Wil je namelijk nog abortus doen en het geeen 300euro? ofzo laten kosten moet je dat toch via je ziekteverzekering doen en komen je ouders er toch achter.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    'm Totaal freaken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eerst zou ik 'm freaken, maar ik zou het kindje wel houden. Ik vind het moord om een kind weg te laten halen, tenzij je door verkrachting zwanger bent geworden.

    En ik ben 18 dus dan vind ik ook dat je in staat moet zijn te weten wat je doet als je onveilige sex hebt. En wat de gevolgen kunnen zijn.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 11:49 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Als abortus geen optie meer is, zou ik het houden. Maar als het geboren is afstaan.
    Ik ben 17 en van plan nog verder te leren.
    Ik wil eerst (financiële) zekerheid voor ik kinderen krijg.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik dacht een aantal maanden geleden dat ik een kind zou krijgen >.<. Toen heb ik hysterisch lopen huilen en mijn vriend schrok zich dood. Ikn zou het wel houden, want ik ben christelijk opgevoed en dus ben ik tegen abortus.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou abortus laten plegen. Eerst natuurlijk praten met mijn ouders en de vader (als ie bekent is) Het spijt me zeer, maar ik ben 14. Hoe arrogant dit ook klinkt, ik heb nog een heel leven voor me.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Marshmellow schreef:
    In paniek zijn sowieso.
    Nou goed, je moet het toch zeggen, of je het nu houdt of voor abortus gaat. Wil je namelijk nog abortus doen en het geeen 300euro? ofzo laten kosten moet je dat toch via je ziekteverzekering doen en komen je ouders er toch achter.

    Abortus is gratis.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou het laten weghalen. Als het niet van de ware is, met wie je samen een gezin wilt stichten en als ik het kindje toch niets te bieden heb en aan de studie ben. Nee dat zie ik niet zitten. Dus ik zou het laten weghalen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Alhoewel ik niet zo zeer tegen abortus ben tenzij je het doet vanwege bijvoorbeeld maar zoiets onbenulligs als een hazenlip (ik weet het ik maak onderscheid in kinderen en dat is slecht maar toch doe ik dit nou eenmaal. Maar ik denk dat ik het zou willen laten weghalen vanwege school en studie en ik ben nog te jong en het is niet de ware enzo. Maar ik denk niet dat ik het zou kunnen ik vind dat te zielig.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain