• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen moeten zich niet teveel bemoeien met een ander

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 9:27 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ivan schreef:
    De grens tussen hulp en bemoeienis is soms nogal eens troebel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mee eens. Sommige mensen denken dat ze heel wat zijn als ze andere hun problemen en dingen kunnen oplossen en zich ermee te bemoeien. Maar het is echt super irritant. ;) Helaas heb je altijd van dat soort mensen :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Destine schreef:
    ligt er aan met wat, bij sommige dingen bemoeien mensen zich idd te veel met een ander, maar bij andere dingen zou het wel moeten, dus het ligt er aan van welke kant je het bekijk :O

    Dorpsgek schreef:
    Tja, bemoeien klinkt zo negatief.. Ik vind tot een bepaald punt. Je kan je ook helemaal niet bemoeien met iemand terwijl diegene dat wel nodig heeft.


    I'll live every second like it is my last one <3

    absoluut mee eens als de persson dat zelf niet wil

    Destine schreef:
    ligt er aan met wat, bij sommige dingen bemoeien mensen zich idd te veel met een ander, maar bij andere dingen zou het wel moeten, dus het ligt er aan van welke kant je het bekijk :O


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    soms wel soms ni.
    Ligt aan de situatie.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Highway schreef:
    Ligt eraan in wat voor situatie.


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Mensen willen veel dingen zelfstandig doen & denken zo uit hun problemen te komen, terwijl er in veel gevallen juist het tegenovergestelde gebeurt. De problemen stapelen zich op.

    Maar goed, ik kan er ook niet tegen als mensen zich met mijn leven bemoeien. Dan denken ze dat ik niet eens een glas cola voor mezelf kan inschenken. Kom op, zeg. Ik weet dat ik veel heb meegemaakt & daardoor 'volwassen' ben geworden & daarom nergens meer bang voor ben, maar kom op.. Ik kan voor mezelf zorgen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ligt eraan.


    Check eventjes mijn site: http://www.uptodaan.nl/ !!! :)

    Ik vind dat als je bijvoorbeeld vermoedt dat er iets is met 1 van je vrienden, dat je dan tot een zeker punt je er wel mee moet bemoeien, maar het moet niet te ver gaan. Het ligt dus echt gewoon aan de situatie.


    Keep your head, heels and standards high.

    ik vind dat mensen zich niet met anderen hoeven te bemoeien als ze dat niet willen...


    A woman's best make up is her smile

    Als degene het nodig heeft, dan kan het zeker wel..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    hangt er van af.
    als één van mijn vriendinnen problemen heeft ga ik niet net doen alsof er niets aan de hand is, maar je moet jezelf ook niet opdringen.(natuurlijk zijn ook daar weer uitzonderingen op. als het echt te ernstig wordt)
    tja het is nogal moeilijk uit te leggen... zorg dat de andere zich er met jouw hulp goed bij voelt .


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Sommige mensen steken me echt tegen op dat vlak ;o Maar soms is het wel nodig.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.